دعای عرفه در قزوین کجا برویم؟
کد خبر: 3833920
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

دعای عرفه در قزوین کجا برویم؟

گروه معارف ــ در این گزارش جهت دسترسی راحت‌تر علاقه‌مندان، برخی از برنامه‌های مختلف در سطح استان قزوین در روز عرفه معرفی می‌شود.

دعای عرفه در قزوین کجا برویم؟به گزارش ایکنا از قزوین، در تقویم روز یکشنبه، 20 مرداد مصادف شده است با روز عرفه. روزی بسیار پرفضیلت که همه‌ساله در جای‌جای این سرزمین مردم عاشق و دلداده اهل‌بیت(ع) دور هم جمع می‌شوند و دعای پرفیض عرفه را زمزمه می‌کنند.

در این گزارش جهت دسترسی راحت‌تر علاقه‌مندان برخی از برنامه‌های مختلف در سطح استان قزوین در این روز مورد توجه قرار گرفته است.

امامزاده احمد و محمود(ع) حصارخروان و سلیمان (ع) بیدستان در شهرستان البرز - از ساعت ۱۶ الی ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ مردادماه.

امامزاده محمد طاهر(ع) آوج و امامزاده ابراهیم(ع) حسین‌آباد در شهرستان بوئین‌زهرا ـ از ساعت ۱۶ الی ۱۷.

بقعه آقا سیدعلی موسوی شارینی اسفرورین ـ در شهرستان تاکستان از ساعت ۱۶ الی ۱۷.

امامزاده سلطان سیدمحمد(ع) قزوین ـ با نوای شاعر و مداح اهل‌بیت امیر ایزدی از همدان.

آستان مقدس امامزاده حسین(ع) ـ سخنران حجت‌الاسلام فرمانی با نفس گرم حاج علی فرمانی ساعت 16

مسجد زینبیه اعظم قزوین ـ سخنران محمدحسین حاجی اکبری با نوای حاج محمد رجبی، کربلایی علی صادقی و کربلای سجاد عالمی ساعت 16

حسینیه امامزاده اسماعیل با مداحی امیر عبادی و محمد غلامی ساعت 17

همچنین نظیر چنین برنامه‌ای در آستان مقدس چهار انبیاء(ص)، امامزاده علی(ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده بی‌بی شهربانو(س) و امامزاده حلیمه خاتون(ع) قزوین نیز برگزار می‌شود.

در شب شهادت حضرت مسلم (ع) کجا برویم؟

هیئت حضرت مسلم واقع در مینودر مسجد مسلم بن عقیل ـ از ساعت 21 امشب با حضور حجت‌الاسلام احمد پناهیان و با مداحی حاج محمد کریمی و پیش منبر حاج سیدعلی بحرینی مراسمی برگزار می‌شود.

همچنین ساعت ۲۲ امشب نیز در حسینیه سیدالشهدا (کربلایی‌ها) واقع در خیابان کوروش جنب بانک ملی ایران قزوین نیز به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) مجلس سوگواری با سخنرانی حاج‌آقا حسنی و مداحی حاج محمد غلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha