اعزام ۲۴۰ بسیجی البرزی به اردو‌های راهیان‌نور
کد خبر: 3834063
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

اعزام ۲۴۰ بسیجی البرزی به اردو‌های راهیان‌نور

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) از اعزام ۲۴۰ نفر از بسیجیان البرزی در قالب اردوی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب خبر داد.

اعزام 240 بسیجی البرزی به اردوهای راهیان‌نور

علی اعظمی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اردوهای راهيان‌نور، احياكننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی و زمینه‌ساز گسترش ازخودگذشتگی‌ها و فداکاری‌هاست.

وی افزود: از جمله مناطقی که در غرب نیروهای رزمنده با دشمن درگیری داشت ایلام بود که عملیات کربلای یک در این شهر انجام شد و همچنین عملیات بازی دراز و مرصاد نیز در اسلام‌آباد اتفاق افتاد.

این مسئول با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان‌نور به‌عنوان یک حرکت فرهنگی باید به نحو احسن برگزار شود، گفت: توسعه دامنه تأثیرگذار حادثه دفاع مقدس در کردستان جدا از هر جای دیگری است و اگر درست بازتاب داده شود می‌توان اثرگذاری آن را در افکار زائران مشاهده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در ادامه از اعزام 240 بسیجی البرزی به مناطق علمیاتی شمال‌غرب در قالب کاروان راهیان نور خبر داد و افزود: این کاروان‌های راهیان نور به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید می‌کنند.

اعظمی گفت: شرکت در رزمایش مردان آسمانی، شبی با شهدا، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع 40 سالگی انقلاب، بیانیه گام دوم رهبری و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه‌هایی است که در حاشیه این اردو برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha