دعای عرفه در بقاع متبرکه کرمانشاه قرائت می‌شود
کد خبر: 3834214
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

دعای عرفه در بقاع متبرکه کرمانشاه قرائت می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از قرائت دعای عرفه در ۷ امامزاده و بقعه شاخص این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی - اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مراسم روز نیایش «روز عرفه» و قرائت دعای روح‌بخش عرفه در 7 امامزاده و بقعه شاخص استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با نهم ذی‌الحجه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه میزبان اقشار مختلف مردم برای برگزاری دعای روح‌بخش عرفه خواهد بود.

وی افزود: روز عرفه و دعای عرفه از معنویت بسیار بالایی برخوردار و بهترین فرصت برای خودشناسی و ارتباط با خداوند متعال است.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: دعای عرفه در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) کنگاور، مهدی(ع) هرسین، باقر(ع) بیستون، ابراهیم(ع) طاقبستان، سیده فاطمه(س)، مسجد و زیارتگاه صاحب‌الزمان(عج) و امامزاده علی‌اکبر(ع) اسلام‌آبادغرب قرائت می‌شود.

وی افزود: در این روز باید به مضامین بلند دعای عرفه توجه کنیم و به مفاهیم آن توجه ویژه داشته باشیم.

توسلی از آماده شدن بقاع متبرکه ویژه اجرای برنامه‌های جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در استان خبر داد و تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و ایجاد موقوفات جدید غدیری را از اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha