نماز عید سعید قربان در ۵۴ امامزاده کرمان اقامه می‌شود
کد خبر: 3834278
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

نماز عید سعید قربان در ۵۴ امامزاده کرمان اقامه می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری نماز عید سعید قربان فردا دوشنبه، ۲۱ مرداد در جوار ۵۴ امامزاده در سراسر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: این عید یکی از اعیاد با فضیلت و مقدس اسلامی است؛ بنابراین باید اهمیت این عید سعید در جامعه بیش از پیش تبیین شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های فرهنگی اوقاف همزمان با این روز خجسته در محل اماکن متبرکه برگزار می شود، افزود: با همکاری ستاد نماز جمعه شهرستان‌ها نماز عید سعید قربان فردا دوشنبه، 21 مرداد در جوار ۵۴ امامزاده شاخص در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تدینی تصریح کرد: دعوت از سخنرانان توانمند جهت تبیین زوایای معرفی این عید سعید همراه با برگزاری دعای ندبه از جمله برنامه‌هایی هستند که در اماکن متبرکه انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان همچنین به برگزاری مراسم دعای عرفه در اماکن متبرکه کرمان اشاره کرد و گفت: مراسم دعای عرفه عصر امروز نهم ذی‌الحجه رأس ساعت ۱۶ در محل آستان ۳۳ امامزاده وبقعه متبرکه شاخص کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های دهه امامت و ولایت سازمان اوقاف با عنوان «جشن ولایت علوی ،اکمال دین نبوی» با محوریت اماکن متبرکه همزمان با عیدسعید قربان شروع و تا عید سعیدغدیر خم ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha