آرامش انسان در اتصال به خداوند و بندگی او است
کد خبر: 3834413
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
توکلی:

آرامش انسان در اتصال به خداوند و بندگی او است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه موقت کرمان با تأکید بر اینکه پست‌های دنیا ماندگار نیست و عزت نیز نمی‌آورد، گفت: آرامش انسان در اتصال به خداوند و بندگی او است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی امام جمعه موقت کرمان امروز دوشنبه، 21 مرداد در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه همه عزت‌ها متعلق به خداست و اگر خدا در بنده‌ای زمینه عزت را ببیند او را عزیز می‌کند، گفت: برای به دست آوردن عزت باید به چیزهایی وصل شد که ماندگار شد.
وی با بیان اینکه عزت سادات و خانواده شهدا و شعیان ماندگار است، شرط عزیز بودن در نزد خداوند را بندگی دانست و افزود: نعمت‌ و لطف‌های زیادی که خداوند در حق ما می‌کند را خیلی از وقت‌ها درک نمی‌کنیم.
امام جمعه موقت کرمان با تأکید بر اینکه پست‌های دنیا ماندگار نیست و عزت نیز نمی‌آورد، بیان کرد: آرامش انسان در اتصال به خداوند و بندگی او است.
حجت‌الاسلام توکلی با اشاره به سنت قربانی کردن در اسلام و آثار تصریح کرد: خداوند این عمل را دوست دارد و بهتر است برای دفع بلا و رضایت پروردگار آن را انجام دهیم.
امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه در انجام کار خیر نباید تأخیر کنیم، گفت: انفاق و رفع گرفتاری از خلق خداوند موجب گشایش در زندگی می‌شود و این از آثار عید قربان باید باشد، در فضای اقتصادی کنونی، سال تحصیلی جدید در پیش است و خیلی‌ها هزینه تحصیل فرزندانشان را ندارند.
حجت‌الاسلام توکلی تأکید کرد: گره‌گشایی و کمک به دیگران موجب گره‌گشایی در زندگی می‌شود و امیدواریم خداوند این توفیق را به همه ما بدهد که از این روحیه و خدمت بزرگ اجتماعی بهره‌مند شویم.
انتهای پیام

captcha