کاروان نشاط و معنویت زنجان در دهه ولایت به‌راه می‌افتد
کد خبر: 3834501
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

کاروان نشاط و معنویت زنجان در دهه ولایت به‌راه می‌افتد

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در دهه ولایت کاروان نشاط و معنویت به راه می‌افتد و معرفی و تبیین فلسفه غدیر، تبیین فرهنگ علوی و ترویج زیارت غدیریه از دیگر برنامه‌های این دهه است.

کاروان نشاط و معنویت زنجان در دهه ولایت به‌راه می‌افتدحجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده بیش از ۱۰۹ ویژه برنامه طی دهه ولایت در مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های این دهه دعای عرفه و نماز عید قربان برگزار شده است، ادامه داد: برگزاری جشن محوری تبیین غدیر خم، برگزاری مراسم تبیین غدیر، دیدار با سادات، جلسات تبیینی غدیر شناسی، تجمع بزرگ غدیریون، اعزام مبلغ، نشست پیام غدیر، کارگاه تخصصی غدیر شناسی از برنامه‌های دهه ولایت است.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همچنین ویژه‌برنامه کاروان نشاط و معنویت، مسابقه کتاب‌خوانی، نشست جوانان با محوریت ولایت‌پذیری و دشمن‌شناسی، جشن غدیر، اطعام غدیر در مناطق محروم و پخش آش نذری برای 3 هزار نفر از برنامه مهم و شاخص دهه ولایت است که توسط تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
مصائبی همچنین از اعزام بیش از ۵۱۳ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان در دهه ولایت خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۱۱ نفر مبلغ و ۱۰۲ نفر مبلغه هستند.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان به محورهای برنامه‌های دهه ولایت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: معرفی و تبیین فلسفه غدیر، تبیین فرهنگ علوی و ترویج زیارت غدیریه از محورهای مهم این برنامه‌ها است.
این مسئول ابراز کرد: بر اساس برنامه هیئت‌های محوری میزبان ویژه‌برنامه عید غدیر در استان خواهند بود و برنامه‌های فرهنگی را اجرا می‌کنند.
انتهای پیام
captcha