هدایت برنامه‌های فرهنگی به روستا‌ها؛ اولویت تبلیغات اسلامی کردستان
کد خبر: 3834587
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

هدایت برنامه‌های فرهنگی به روستا‌ها؛ اولویت تبلیغات اسلامی کردستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان هدایت برنامه‌های فرهنگی به روستاها را از اولویت این اداره ‌دانست و گفت: تبلیغات اسلامی کردستان بدون شک جزو فعال‌ترین دستگاه‌های فرهنگی استان است چرا که به دورترین روستاها و مناطق برنامه‌های فرهنگی خود را هدایت کرده‌ است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ناصر امیرجاوید، رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز گذشته، 22 مردادماه با حضور در استان کردستان با مدیرکل، معاونان و روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج دیدار کرد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به منظور بررسی روند فعالیت‌های روابط عمومی و دیدار با مبشرین فرهنگی، اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات تابعه به استان کردستان سفر کرده است.

بازدید از سینما بهمن سنندج و دیدار با رئیس حوزه هنری استان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با روحانیان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به کردستان است.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این دیدار اظهار کرد: اداره‌کل در راستای تحقق فعالیت‌های فرهنگی و دینی ارتباط و همکاری مؤثری با مسئولان استان، فعالان فرهنگی، هنرمندان و مردم دارد.

وی افزود: ارتباط با اصحاب رسانه و کانال‌های تلگرامی نیز به منظور ارتباط بهتر با مردم و اطلاع‌رسانی عملکرد و فعالیت‌های اداره‌کل از دیگر برنامه‌هایی است که تبلیغات اسلامی کردستان در پیش گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان هدایت برنامه‌های فرهنگی به روستاها را از اولویت تبلیغات اسلامی کردستان دانست و بیان کرد: تبلیغات اسلامی کردستان بدون شک جزو فعال‌ترین دستگاه‌های فرهنگی استان است چرا که به دورترین روستاها و مناطق برنامه‌های فرهنگی خود را هدایت کرده‌ایم.

وی اعلام کرد: علیرغم اینکه فعالیت‌های گسترده‌ای در استان انجام گرفته اما نیاز است دامنه مخاطبان را توسعه دهیم چرا که هنوز جای کار زیاد است و باید فعالیت‌های بیشتری در سطح کردستان انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: گرچه اولویت ما تقویت هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی و غیره است اما باید برای تمامی اقشار جامعه بسته فرهنگی داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha