اعلام فراخوان «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی» در البرز
کد خبر: 3834648
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

اعلام فراخوان «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی» در البرز

گروه فرهنگی ــ فراخوان هشتمین دوسالانه ملی «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی» با هدف اشاعه فرهنگ منور رضوی در البرز منتشر شد.

اعلام فراخوان «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، هشتمین دوسالانه ملی «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی» به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در دو گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال با اهداف زیر برگزار می‌شود.

اشاعه فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره امام رضا(ع)، ترویج و گسترش فرهنگ سفرنامه‌نویسی و خاطره‌نویسی و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان آثار ادبی مرتبط با فرهنگ رضوی از اهداف برگزاری هشتمین دوسالانه ملی «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی» است.

سفرنامه‌نویسی و خاطره‌نویسی از بخش‌های هشتمین دوسالانه ملی «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی» است.

آثار ارسالی باید در قالب فایل word با فونت B nazanin و سایز قلم ۱۴ ارسال شود، حق چاپ سفرنامه‌ها و خاطرات ارسالی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ خواهد بود که در صورت کیفیت مناسب و فراهم شدن شرایط، با درج اسامی نویسندگان، در قالب کتاب چاپ می‌شود، ذکر مشخصات شناسنامه‌ای، نشانی کامل پستی و شماره تلفن در صفحه‌ای جداگانه از متن سفرنامه و خاطره، الزامی است.

مهلت ارسال آثار به هشتمین دوسالانه ملی «سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی» تا ۱۲ مهر سال جاری تعیین شده است و اختتامیه این جشنواره نیز هشتم و نهم آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به شیوه‌های مختلف از جمله ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی semnan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha