برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی با محور ترویج سبک زندگی اسلامی باشد
کد خبر: 3834712
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی با محور ترویج سبک زندگی اسلامی باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌های قرآنی با محور ترویج سبک زندگی اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی باید با محور ترویج سبک زندگی اسلامی مورد توجه باشد.
وی با تأکید بر برنامه‌ریزی انجام فعالیت‌های قرآنی در مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر افزود: امروز در استان کرمانشاه فضای مطلوبی برای انجام کار قرآنی وجود دارد که باید از آن بهره گرفت.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تلاش می‌کند تا با برگزاری جشنواره و مسابقات قرآنی در سال‌جاری زمینه انجام فعالیت‌های قرآنی را افزایش دهد.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی بستری برای دمیدن روح قرآن در خانواده‌ها است از این روی باید دستگاه‌های قرآنی بیشترین تلاش خود برای ترویج و نشر این فعالیت‌ها در سطح جامعه را داشته باشند.
وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی امروز افزود: حمایت از فعالیت‌های قرآنی گامی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه بر ترویج اجرای طرح‌های قرآنی در مناطق حاشیه‌نشین تأکید کرد و گفت: بحث‌های قرآنی جای کار بسیار دارد و باید در این راستا تلاش کنیم.
انتهای پیام

captcha