ایکنا؛ جزو فعال‌ترین رسانه‌ها در حوزه فعالیت‌های قرآنی و اجتماعی
کد خبر: 3834752
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

ایکنا؛ جزو فعال‌ترین رسانه‌ها در حوزه فعالیت‌های قرآنی و اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خبرگزاری ایکنای کردستان را جزو فعا‌ل‌ترین رسانه‌های استان کردستان دانست و گفت: حضور این خبرگزاری در عرصه فعالیت‎های قرآنی یک نیاز ضروری بود که به بهترین شکل این رسالت خود را در استان اجرایی کرده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدامیر ناصرجاوید، رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از همراهان امروز، 23 مردادماه از ایکنای کردستان بازدید کردند.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این بازدید با اشاره به ارتباط خوب و مؤثر خبرگزاری ایکنای کردستان با تبلیغات اسلامی اظهار کرد: امروز این ارتباط تنگاتنگ بین ایکنا و تبلیغات اسلامی یک نیاز ضروری برای جامعه است.

وی افزود: این رسانه بسیار مطلوب و اثرگذار پیا‌‌م‌های تبلیغات اسلامی را در سطح جامعه منعکس کرده است و زمینه‌ساز توسعه و رشد روز افزون فعالیت‌های قرآنی در استان شده است.

حجت‌الاسلام کرمی به فعالیت‌های مؤثر این خبرگزاری در عرصه فعالیت‌های قرآنی استان اشاره و عنوان کرد: در حوزه اجتماعی نیز خبرگزاری ایکنای کردستان یک ورود مطلوب و مناسبی را داشته است.

وی خبرگزاری ایکنای کردستان را جزو فعا‌ل‌ترین رسانه‌های استان کردستان دانست و یادآور شد: حضور این خبرگزاری در عرصه فعالیت‌های قرآنی یک نیاز ضروری بود که به بهترین شکل این رسالت خود را در استان اجرایی کرده است.

انتهای پیام

captcha