احداث ۴۸۰ مدرسه خیرساز در استان کردستان
کد خبر: 3834761
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

احداث ۴۸۰ مدرسه خیرساز در استان کردستان

گروه اجتماعی ــ رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان کردستان با اشاره به تعداد مدارس ساخته شده در استان توسط خیرین مدرسه‌ساز گفت: در طول ۱۶ سال از فعالیت انجمن خیرین مدرسه‌ساز تاکنون ۴۸۰ مدرسه توسط خیرین ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

ابراهیم حسامی، رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار خیر مدرسه‌ساز در استان داریم که تعهدات خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان در طول 16 سال اخیر ۱۵۶ میلیارد تومان بوده که خیرین استان کردستان به تمام این تعهدات عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به تعداد مدارس ساخته شده در استان توسط خیرین مدرسه‌ساز افزود: در طول 16 سال از فعالیت انجمن خیرین مدرسه‌ساز تاکنون ۴۸۰ مدرسه با دو هزار و ۶۵۰ کلاس توسط خیرین ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز کردستان به عملکرد خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان در طول سال جاری اشاره و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین مدرسه‌ساز ۱۱ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه کمک کرده‌اند.

وی بیان کرد: این امر نشان‌دهنده این است که علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی موجود در کشور، امر مدرسه‌سازی در کشور و استان کردستان و با کمک خیرین خارج از کشور همچنان ادامه دارد.

حسامی گفت: این مشارکت خیرین بیانگر احساس مسئولیت و علاقه‌مندی خیران مدرسه‌ساز به رفع مشکلات مدارس فرسوده و توسعه فضاهای آموزشی است تا دیگر هیچ فضای آموزشی فرسوده‌ای در استان باقی نماند.

وی به تعهدات خیران مدرسه‌‌ساز تا پایان سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان سال‌ جاری ۳۰ مدرسه از سوی خیران مدرسه‌ساز به آموزش و پرورش کردستان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha