برگزاری کارگاه آموزشی «نقش نماز در تحکیم بنیان خانواده» در الیگودرز
کد خبر: 3834769
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

برگزاری کارگاه آموزشی «نقش نماز در تحکیم بنیان خانواده» در الیگودرز

گروه فرهنگی ــ کارگاه آموزشی «نقش نماز در تحکیم بنیان خانواده» ویژه بانوان شاغل در الیگودرز برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی «نقش نماز در تحکیم بنیان خانواده» در الیگودرزبه گزارش ایکنا از لرستان، ‌به‌همت اداره کتابخانه‌های عمومی الیگودرز و با همکاری دفتر امور بانوان فرمانداری و ستاد اقامه نماز الیگودرز سه‌شنبه، بیست و دوم مرداد کارگاه یک روزه «نقش نماز در تحکیم بنیان خانواده» ویژه بانوان شاغل در ادارات شهرستان الیگودرز با تدریس حجت‌الاسلام مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز الیگودرز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان الیگودرز به‌عنوان مدرس دوره، به نقش نماز در حفظ حریم خانواده و تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: هدف از کمال این است که انسان به رستگاری برسد و بهترین راه و روش برای رسیدن به کمال، نماز است؛ والدین به‌عنوان اعضای تأثیرگذار خانواده می‌توانند نقش مهمی در تشویق فرزندان به نماز داشته باشد؛ زیرا نماز موجب ایجاد وحدت و انسجام بین اعضای یک خانواده می‌شود و زمینه‌ساز شکل‌گیری یک خانواده موفق است.

یادآور می‌شود، در این کارگاه یک روزه، یکی‌ از اعضای کتابخانه عمومی امام محمدباقر(ع) شهرستان الیگودرز به معرفی کتاب «شیوه‌های دعوت به نماز»، اثر حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین قرائتی پرداخت. همچنین در حاشیه این دوره آموزشی نمایشگاه کتاب از منابع کتابخانه‌های عمومی الیگودرز با موضوع نماز دایر شد و مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha