خیمه ولایت بهترین خیمه در جهان است
کد خبر: 3834872
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

خیمه ولایت بهترین خیمه در جهان است

گروه معارف ــ آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه بهترین خیمه در جهان خیمه ولایت است و همه زیر این خیمه جمع می‌شویم، گفت: در دهه ولایت اگر بتوانیم تبلیغ را به مانند اهل بیت(ع) در پیش بگیریم به موفقیت می‌رسیم.

خیمه ولایت بهترین خیمه در جهان استبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی، از مراجع تقلید شیعیان امروز، 23 مردادماه در دیدار سردار یعقوب سلیمانی، مسئول ستاد بازسازی واقعه غدیر گفت: در دهه ولایت اگر بتوانیم تبلیغ را به مانند اهل بیت(ع) در پیش بگیریم به موفقیت می‌رسیم.

وی افزود: اهل بیت(ع) از ما می‌خواهند مردم را با عمل خود دعوت کنیم و لذا در همین مضمون امام صادق(ع) می‌فرمایند: «با عمل خود زینت ما باشید».

این مرجع تقلید بیان کرد: ما باید با عمل خود فرزندان و عزیزان را تحت سایه ولایت قرار دهیم و حتی مخالفان نیز با مشاهده عمل ما به این مسئله سوق می‌یابند.

وی ادامه داد: در عربستان به شیعیان جعفری می‌گویند و ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که آن‌ها نیز به سوی مذهب جعفری سوق پیدا کنند؛ اگر بتوانیم کیفیت ولایت را با هنر نمایش دهیم، بسیار مطلوب است.

علوی‌گرگانی اظهار کرد: وقتی انسان خیمه‌ای داشته باشد و از دشمن خود در خیمه پذیرایی کند دشمن به تبلیغ این خیمه و به تعریف و تمجید می‌پردازد؛ بهترین خیمه در جهان خیمه ولایت است و همه زیر این خیمه جمع می‌شویم.

وی بیان کرد: این دهه را باید خیلی مواظبت کنیم و خدا را شکر که چنین تشکیلاتی وجود دارند که به تبلیغ واقعه غدیر می‌پردازند، امیدواریم این تشکیلات گسترش یابد زیرا وعده خدا حق است و همچنین در این کار نیز ما تقویت کننده و همراه این ستاد هستیم تا ان‌شاءالله در دنیا و آخرت با ولایت محشور شویم.

انتهای پیام

captcha