معرفی موذنین فینالیست چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3834889
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

معرفی موذنین فینالیست چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات ــ در حالی که پخش تلویزیونی مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم هنوز ادامه دارد، نتایج رشته اذان این مسابقات اعلام شد.

معرفی موذنین فینالیست چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآنبه گزارش ایکنا؛ ظهر امروز 23 مردادماه نتایج مرحله مقدماتی و اسامی راه‌یافتگان به فینال چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در برخی رشته‌ها همچون اذان اعلام شد.

در حالی این خبر اعلام شده است که پیش‌بینی می‌شد، این نتایج بعد از پایان پخش تلویزیونی مسابقات در تمامی رشته‌ها، منتشر شود، با این وجود هشت فینالیست رشته اذان در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از استان‌های، مازندران، تهران(دو نفر)، قم، گیلان، خوزستان، آذربایجان غربی و یزد هستند.

این افراد شامل مجتبی کریمی از مازندران، سیدمحمدهادی قاسمی و وحید باقرنژاد از تهران، محمدحسین ابراهیمی از قم، محمدرضا نمازی از گیلان، خیرالله عثمان‌زاده از خوزستان، بابک اشرافی از آذربایجان غربی و علی پروا از یزد هستند.

در رشته اذان مسابقات سراسری قرآن کریم مجموعاً 33 نفر از سراسر کشور حضور داشتند که رقابت‌های خود را طی روزدهم و یازدهم مردادماه برگزار کرده بودند.

معرفی موذنین فینالیست چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن

انتهای پیام

captcha