شبکه امام رضا(ع) خروجی قابل توجهی دارد
کد خبر: 3834899
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

شبکه امام رضا(ع) خروجی قابل توجهی دارد

گروه فرهنگی ــ رئیس شبکه رسانه‌ای عراق در بازدید از شبکه امام رضا(ع) گفت: اگر چه شبکه امام رضا(ع) فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده اما خروجی آن قابل توجه است.

شبکه نوپا امام رضا(ع) خروجی قابل توجهی داردبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، فضل عباس محسن آل فرج الله، رئیس شبکه رسانه‌ای عراق، بعدازظهر روز گذشته، 22 مردادماه در بازدید از شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: اگر چه شبکه امام رضا(ع) نوپا است اما خروجی آن قابل توجه بوده و امیدوارم که این شبکه پیشرفت خوبی داشته و یکی از پایه‌های نشر معارف دینی به‌شمار آید.

وی با اشاره به اینکه شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) می‌تواند از ظرفیت رسانه‌ای کشورعراق در راستای اطلاع‌رسانی به زائران حضرت رضا(ع) بهره‌مند شود، گفت: این شبکه با شبکه‌های عراقی از جمله شبکه کربلا در ارتباط بوده و مخاطبان می‌توانند از ظرفیت‌های پخش تصاویر زنده از کربلا و کاظمین نیز استفاده کنند.

وی با اشاره به اولویت شبکه‌های مذهبی در استفاده از تصاویر حرم‌های مطهر گفت: نیاز است این شبکه‌ها برنامه‌های دیگری چون برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تولید کنند و روی مسائل فکری دینی نیز تمرکز داشته باشند؛ چرا که ما این توانایی را داریم تا در این زمینه برنامه‌های تولیدی را تبادل کنیم.

رئیس شبکه رسانه‌ای عراق با اشاره به چارچوب سنتی شبکه‌های مذهبی عنوان کرد: شبکه‌های مذهبی و دینی ما یک نگاه و چارچوب سنتی دارند که معمولاً در ایام عزاداری، تعزیه و در ایام شادی، مولودی پخش می‌کنند و در این چارچوب سنتی مانده‌اند، باید از این چارچوب خارج شوند و برنامه‌های جذاب‌تری تولید کنند که مرتبط با موضوعات روز زندگی مردم باشد. امیدواریم شبکه امام رضا(ع) در این زمینه گام بردارد و بتواند با برنامه‌های جذاب و مرتبط با زندگی مردم برنامه‌های خوبی را تولید کند.

انتهای پیام

captcha