نشست‌های تخصصی نماز در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3835067
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

نشست‌های تخصصی نماز در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه معارف ـ کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی نماز با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مؤثر در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

شست‌های تخصصی نماز در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شودحجت‌الاسلام علی طاهری، کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، گفت: با هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی استان نشست‌های نمازشناسی و شیوه‌های دعوت به نماز ویژه اقشار موثر وکارکنان ادارات برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را شناسایی گروه‌های موثر جامعه و استفاده از ظرفیت آنان در توسعه و ترویج معارف نماز به مخاطبان وابسته آنان، یادآوری و حساس‌سازی اقشار اثرگذار جامعه در امر مقدس نماز و ورود به بدنه جامعه و شبکه‌سازی مردمی در دعوت خودجوش سایرین به نماز دانست.

کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی مخاطبان این برنامه را گروه‌ها و اقشار موثر شامل؛ نخبگان، اساتید دانشگاه، مربیان، ورزشکاران، رؤسای هیئات مذهبی، مداحان رانندگان، مسئولین و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حلقه‌های صالحین، شوراهای روستایی، اصناف و بازاریان، گروه‌های جهادی، بانوان مبلغه، اصحاب رسانه، دانش آموزان و دانشجویان و عشایر عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha