مساجد؛ نقطه آغاز انگیزه‌آفرینی کار‌های فرهنگی ـ هنری
کد خبر: 3835252
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

مساجد؛ نقطه آغاز انگیزه‌آفرینی کار‌های فرهنگی ـ هنری

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری استان اردبیل گفت: نقطه آغاز انگیزه‌آفرینی در نوجوانان و جوانان برای کار‌های هنری و فرهنگی مساجد است و باید با تشویق جوانان و نوجوانان به این سمت شاهد تعالی معنوی در بعد هنر باشیم.

مساجد؛ نقطه آغاز انگیزه‌آفرینی نوجوانان در کار‌های هنری و فرهنگیبه گزارش ایکنا از اردبیل، رحمان مجرد، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل، روز گذشته، ۲۴ مردادماه در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار کرد: حوزه هنری استان اردبیل آماده ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تولید محتوا و راه‌اندازی نمایشگاه‌ها است و در راستای نشان دادن آثار هنرمندان اهتمام ویژه‌ای داریم و با همکاری با نهاد‌های انقلابی برنامه‌های مختلفی نیز اجرا می‌کنیم.

وی نقطه آغاز انگیزه‌آفرینی نوجوانان برای هنر را مساجد عنوان کرد و افزود: نقطه آغاز انگیزه‌آفرینی در نوجوانان و جوانان برای کار‌های هنری و فرهنگی مساجد است و باید با تشویق جوانان و نوجوانان به این سمت شاهد تعالی معنوی در بعد هنر باشیم و ما نیز در این راستا اهتمام ویژه‌ای داریم و تلاش می‌کنیم.

مجرد با تاکید بر اینکه می‌توانیم در ترویج هنر‌های اسلامی از ظرفیت مساجد استفاده کنیم تصریح کرد: مساجد بهترین ظرفیت را برای ترویج هنر ایرانی اسلامی دارند و باید از این ظرفیت بسیار خوب برای ترویج هنر‌های اسلامی در سطح گسترده استفاده کنیم و در راستای ایجاد گالری هنر‌ی موضوعات اسلامی در مساجد استان اردبیل تلاش می‌کنیم.

معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به مشارکت و همکاری اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با حوزه هنری استان بیان کرد: فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سطح استان اردبیل با حوزه هنری استان اردبیل همکاری و تعامل بسیار ویژه‌ای دارند و توانسته‌ایم به صورت تخصصی به بحث برنامه‌های هنری وارد شویم.

وی با بیان اینکه حوزه هنری استان اردبیل از گروه‌های تئاتر پرورش یافته در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل حمایت می‌کند اظهار کرد: حوزه هنری استان اردبیل از گروه‌های تئاتر پرورش یافته در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با ایجاد زیرساخت‌های مناسب حمایت می‌کند.

انتهای پیام

captcha