گذر از موانع پیشرفت نیازمند روحیه بسیجی است
کد خبر: 3835281
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

گذر از موانع پیشرفت نیازمند روحیه بسیجی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه زاهدان گفت: موفقیت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و نیز پیشرفت کشور در طی این سال‌ها، مرهون روحیه بسیجی مردم است و امروز نیز برای رفع مشکلات و گذر از موانع پیشرفت از جمله تحریم‌ها، باز نیازمند همین روحیه هستیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام‌جمعه زاهدان امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه، با تبریک سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به کشور گفت: ایثارگران اسوه‌های جهاد و مقاومت هستند؛ این عزیزان با انتخاب صحیح و اقدام به‌موقع، وظیفه خود را انجام داده و دین خود را ادا کردند.

وی ادامه داد: موفقیت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و نیز پیشرفت کشور در طی این سال‌ها، مرهون روحیه بسیجی مردم است و امروز نیز برای رفع مشکلات و گذر از موانع پیشرفت از جمله تحریم‌ها، باز نیازمند همین روحیه هستیم.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: کشور برای غلبه بر تحریم‌های بی‌رحمانه دشمن، به نیروهایی بسیجی، مؤمن و انقلابی نیازمند است؛ نیروهایی که از هر حزب و جناحی که هستند، به پیشرفت کشور می‌اندیشند و در این راه تلاش خستگی‌ناپذیر می‌کنند.

وی افزود: همه اقشار جامعه باید همواره با حفظ این روحیه برای آبادانی کشور و مبارزه با فساد همت کرده و مسئولان نیز برای گسترش عدالت و عدالت‌خواهی و پیشرفت کشور بیش از پیش تلاش کنند.

محامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه پیامی صادر فرمودند که می‌تواند منشور فعالیت‌های جهادی قرار گیرد؛ ایشان نقشه راه را مشخص کرده‌اند؛ در این پیام گسترش فعالیت‌های جهادی، خدمت رسانی به مردم، تحقق شعار خدمت بی منت، گسترش ایمان و عمل صالح، مشارکت مردم و اطلاع رسانی در مورد خدماتی که انجام گرفته مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی در ادامه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و نیز عید سعید غدیرخم، عنوان کرد: کوتاه‌ترین و مطمئن‌ترین راه رسیدن به سعادت، الگو قرار دادن ائمه اطهار(س) است؛ در سبک زندگی، تربیت فرزند، حکومت‌داری و عبادت، باید ائمه را الگو قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: دین اسلام، تنها برای زمان و مکان محدودی نیامده است، بلکه آینده امت اسلام را نیز مد نظر قرار می‌دهد، فلذا چگونه می‌تواند بعد از رحلت رسول خدا(ص)، امت اسلام را بدون خلیفه و ولی به حال خود رها کند؛ از این رو، در آخرین سفر حج، خداوند از پیامبرش می‌خواهد تا بطور رسمی، علی(ع) را به‌عنوان جانشین‌اش معرفی کند.

انتهای پیام

captcha