خراسان‌شمالی بهشت سرمایه گذاری است
کد خبر: 3835304
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳

خراسان‌شمالی بهشت سرمایه گذاری است

گروه اجتماعی - استاندار خراسان‌شمالی گفت: خراسان‌شمالی به واسطه موقعیت جغرافیایی، منابع طبیعی خدادای و وجود مردمی شریف و پای کار بهشت سرمایه گذاری است.

خراسن‌شمالی بهشت سرمایه گذاری است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندارخراسان‌شمالی، عصر امروز، ۲۵ مرداد در آیین افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها، اظهار کرد: از مسئولین صدا و سیمای ملی به واسطه انتخاب خراسان‌شمالی به عنوان میزبان این جشنواره قدردانی می‌کنم و بنده و مردم استان بسیار مفتخریم که امروز میزبان هنرمندان و بزرگان عرصه صدا و سیما هستیم.
شجاعی افزود: حضور خانواده شهدا و جانبازان سرآغاز خوبی برای معرفی استان بود، استانی که مردمانش در پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس نقش داشتند و تا کنون در کنار نظام و دولتمردان بوده‌اند.
وی ادامه داد: خراسان‌شمالی به واسطه موقعیت جغرافیایی که دارد یکی از استان‌هایی است که به خوبی گام‌های توسعه را با شتاب و بلند بر می دارد.
شجاعی خطاب به مهمانان جشنواره به عنوان سفیران استان‌های کشور، گفت: خراسان‌شمالی موقعیت جغرافیایی، منابع طبیعی خدادادی و مهمترین سرمایه اش مردم عزیز و شریف و در میدان کار بهشت سرمایه گذاری است.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین شاخص‌های حرکت در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه انسجام بین اجزای حاکمیت در استان است.
شجاعی مطرح کرد: این انسجام و همدلی برای تحقق برنامه‌های دولت آنگونه موثر بوده است که وقتی بنده به خدمت یکی مسئولین کشور رسیدم نتیجه این همراه بودن، آرامش استان و حرکت توام با دانایی را تشریح کردم موجب تعجب وی شد.
شجاعی خاطر نشان کرد: خراسان‌شمالی در کاهش نرخ بیکاری استان سوم و در بهبود فضای کسب و کار چهارمین استان می‌باشد و در این مولفه در رتبه بندی کشوری پنج رتبه ارتقا یافته است.
نمانیده عالی دولت در خراسان‌شمالی با اشاره به جایگاه دوم استان در جذب اعتبارات اشتغالزا، افزود: همه پای کار هستیم تا وظایف خود نسبت به مردم استان و رشد ایران با شتاب و گام های بلند برداریم.
شجاعی ادامه داد: وظیفه داریم در شرایط کنونی کشور در کنار یکدیگر با تلاش و کوشش و جدیت قدم هایمان را برای رفاه مردم برداریم.
شجاعی عنوان کرد: شرایط فعلی بر کسی پوشیده نیست اما به رغم تمام تهدیدات به واسطه وجود عنصر با ارزشی به نام مردم با عزت گام برمیداریم که خون شهدا و حضور نیروهای مسلح قدرتمند و تدابیر مقام معظم رهبری این راه را تضمین کرده است.
وی گفت: صدا و سیما با توسعه همه جانبه اش در داخل و شبکه بین المللی توانسته است در کنار سایر بخش‌ها برای رساندن پیام اقتدار ملت گام بردارد.
شجاعی گفت: در آماری که می خوانید رسانه.ها به ویژه رسانه‌های مکتوب خراسان‌شمالی از نظر کمی در رتبه ۳۰ کشور می باشد اما بنده با احترام به تمام رسانه‌های سایر استان‌ها باید بگویم اصحاب رسانه این استان بدون جناح بندی و با درک شرایط کشور با رشد و بالندگی به خوبی کار می‌کنند و سبب دلگرمی ما هستند.
انتهای پیام

captcha