نارضایتی مردم از شهرداری خرم‎آباد/ شورای شهر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند
کد خبر: 3835351
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

نارضایتی مردم از شهرداری خرم‎آباد/ شورای شهر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند

گروه اجتماعی ــ رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان این‌که خدمات شهری به مردم به‌دلیل ضعف نظارت و نبود ‌طرح و برنامه منظم، در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، گفت: مردم خرم‌آباد از ارائه خدمات شهری، جمع‌آوری زباله، نظافت معابر، ایجاد فضاهای مناسب تفریحی و سبز، ایجاد پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی و وضعیت ترافیک و پارکینگ به‌شدت شکایت دارند.

نارضایتی مردم از شهرداری خرم‎آباد/ شورای شهر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کندبه گزارش ایکنا از لرستان، جعفر بدری، رئیس‌کل دادگستری لرستان روز گذشته، 25 مردادماه در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی خرم‌آباد بر ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و افزود: متأسفانه خدمات شهری به مردم به‌دلیل ضعف نظارت و نبود یک طرح و برنامه منظم، در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

وی افزود: در ساخت‌وسازها، آن‌چه تاکنون خیلی اهمیت داشته جنبه‌های درآمدزایی آن بوده است، تأکید روی درآمدهای بیشتر سبب رشد کمی شهرها شده و جنبه‌های کیفی آن به فراموشی سپرده شده و این موضوع شهروندان خرم‌آبادی را با مشکلات زیاد مواجه کرده است.

بدری ادامه داد: در حال حاضر مردم از ارائه خدمات شهری، جمع‌آوری زباله، نظافت معابر، ایجاد فضاهای مناسب تفریحی و سبز، ایجاد پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی و وضعیت ترافیک و پارکینگ به‌شدت شکایت دارند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان اظهار کرد: نابسامانی‌های به‌وجود آمده حاصل ضعف مدیریت شهری است و شورای شهر باید در اسرع‌وقت نسبت به انتخاب شهردار باتجربه و توانمند اقدام کند تا در ارائه خدمات شهری اختلالی ایجاد نشود، پروژه‌های عمرانی نباید متوقف بماند.

انتهای پیام

captcha