اجرای پویش اهتزاز پرچم سبز علوی در هرمزگان
کد خبر: 3835479
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

اجرای پویش اهتزاز پرچم سبز علوی در هرمزگان

گروه سیاسی‌‌ ــ معاون فرهنگی و هنری سپاه امام سجاد‌(ع) گفت: با هدف لبیک به دستور پیامبر‌(ص) که فرمودند پیام غدیر را حاضران به غایبان و پدران به فرزندان برسانند، پویش اهتزاز پرچم سبز علوی در هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، رسول جهانداری، معاون فرهنگی ـ هنری سپاه امام سجاد‌(ع) امروز شنبه، ۲۶ مرداد‌ماه در جمع خبر‌نگاران  اظهار کرد: با هدف لبیک به دستور پیامبر‌(ص) که فرمودند پیام غدیر را حاضران به غایبان و پدران به فرزندان برسانند، پویش اهتزاز پرچم سبز علوی در هرمزگان به نیابت از هزار و ۵۰۰ شهید استان، اجرا می‌شود.

وی افزود: غدیر یک ریشه، فرهنگ و اصل است، چنانچه اگر فقط یک اتفاق بود قطعاً فراموش می‌شد. غدیر یک فرهنگ عقلی و فکری دارد که با فرهنگ و آداب‌ و رسوم ما سازگاری دارد و این باعث شده است که ما هر ساله وقتی‌که نام غدیر و دهه ولایت مطرح می‌شود با هر قوم و کیشی دل‌هایمان را به سمت غدیر ببریم.

جهانداری ابراز کرد: امسال همه عزیزان در هر جایی که هستند به حرمت ولایت یک پرچم سبزی را عَلَم کنند و به‌عنوان علمدار ولایت حرکت کنند و یک سفیری برای غدیر باشند.

معاون فرهنگی سپاه امام سجاد‌(ع) ادامه داد: غدیر امسال را که در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی قرار دارد باید پررنگ‌تر جلوه دهیم و خوشبختانه سپاه پاسداران در تلاش برای این امر است.

جهانداری در پایان گفت: قرار است تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج تحت عنوان پایگاه‌های تحول محلات این اتفاق‌ها را رقم بزنند و مردم را که خودجوش پای‌کار هستند به صحنه بیاورند.

انتهای پیام

captcha