بررسی ابعاد چگونگی تولید دانش نیکوکاری
کد خبر: 3835494
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

بررسی ابعاد چگونگی تولید دانش نیکوکاری

گروه سلامت ــ نخستین همایش ملی خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر با هدف تلاش برای تولید دانش نیکوکاری و اجرای پروژه‌های مشترک با خیریه‌ها، برگزار می‌شود.

نخستین همایش ملی خیریه ها و تشکل های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، محمد نصیری، رییس سازمان داوطلبان این جمعیت، گفت: نخستین همایش ملی خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر و نمایندگان ۳۸۰ مؤسسه خیریه و تشکل‌های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر به منظور بررسی شیوه‌های توسعه همکاری‌های مشترک و همچنین معرفی و تکریم تشکل‌هایی که بیشترین میزان همکاری با جمعیت هلال احمر را در زمینه ارائه خدمات اجتماعی و اجرای پروژه‌های مشترک عام المنفعه داشته‌اند، برگزار می‌شود.

نصیری گفت: این همایش برای نخستین بار از سوی جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود. طبق برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر، سازمان داوطلبان متولی احصای دستاورد‌های تشکل‌های مردم نهاد کشور و ارائه گزارشی با همین رویکرد است.

وی گفت: در این همایش که با حضور ۳۸۰ نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد فعال کشور برگزار می‌شود، سعی شده است تا فضایی برای گفت‌وگوی فعالان اجتماعی که در عرصه عمل فعالیت دارند فراهم شود چرا که تا کنون خیران از آن جهت که بیشتر به عمل بپردازند، کمتر به گفت‌وگو نشسته‌اند، اما امروزه خیریه‌ها به گفت‌وگوی عالمانه و همکارانه با یکدیگر نیاز دارد تا یکدیگر را از تجربه‌های خوب خود بهره‌مند سازند، بنابراین خیریه‌ها امروز باید به تولید دانش و مسائل علمی بها دهند و از سویی دیگر خیریه‌ها می‌بایست بیش از پیش توانمند شوند تا بتواند قدم‌های مؤثرتری بردارد.

به گفته نصیری قرار است در این همایش علاوه بر تقدیر از فعال‌ترین سازمان‌های مردم نهاد فعال همکار با جمعیت هلال احمر درخصوص اجرای پروژه‌های مشترک محرومیت زدایی با اهدای لوحی، از آیین نامه و شیوه‌نامه همکاری این سازمان با سازمان‌های مردم نهاد نیز رونمایی شود.

انتهای پیام
captcha