یادمان شهدای پاوه نماد مقاومت و مظلومیت است
کد خبر: 3835500
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

یادمان شهدای پاوه نماد مقاومت و مظلومیت است

گروه فرهنگی ــ فرماندار پاوه گفت: یادمان شهدای پاوه نماد شجاعت، شرافت، مقاومت و مظلومیت است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، پرویز ایده‌پور، فرماندار پاوه صبح امروز، 26 مردادماه در مراسم شکست حصر پاوه با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز با افتخار در چهلمین سال انقلاب این مراسم را برگزار می‌کنیم.

وی با درود به مقام شهیدان و امام(ره) افزود: شهدای بسیاری جان خویش را ضامن آسایش فرداهای کشور کردند و آسایش امروز تضمین خون شهداست.

فرماندار پاوه با اشاره به یادمان شهدای پاوه گفت: مردم بسیاری از راه‌های دور و پرپیچ و خم و سخت خود را به این خطه می‌رسانند و یادمان شهدای پاوه روزانه میزبان صدها نفر است. یادمان شهدای پاوه نماد شجاعت و شرافت و مقاومت و مظلومیت است.

ایده‌پور اظهار کرد: پاوه نماد مقاومت و دژ مستحکمی در برابر دشمنان و خنثی‌کننده توطئه‌هایی بود که دشمنان برای غرب کشور در نظر داشتند.

فرماندار پاوه افزود: در تاریخ حماسه پاوه برگ‌های زرینی به نام هوانیروز و ارتش ثبت است و مردم به ساحت این دو نهاد عرض ارادت دارند.

ایده‌پور با اشاره به خواست مردم پاوه برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت روز شکست حصر پاوه گفت: مردم و بزرگان این دیار علاقه‌مند هستند به محضر رهبر انقلاب برسند و امیدواریم هدیه سفر رئیس سازمان بسیج سازندگی فراهم شدن مقدمات این دیدار باشد.

وی درخواست دیگر مردم پاوه را ثبت روز ملی پاوه در تاریخ و تقویم ایران دانست و افزود: بارها این موضوع مطرح شده ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

فرماندار پاوه درخواست بازنشستگان این خطه برای دریافت حق مناطق جنگی را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha