تلاش برای توزیع عادلانه خدمات سلامت در فارس
کد خبر: 3835553
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

تلاش برای توزیع عادلانه خدمات سلامت در فارس

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با تأكید بر لزوم توزیع عادلانه خدمات سلامت گفت: تلاش می‌كنیم تا در این دانشگاه خدمات سلامت را در شهرها و مناطق مختلف استان عادلانه توزیع كنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 26 مردادماه با همراهی جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه، در ادامه سفر خود به مناطق شمال استان فارس، از دو پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک و شماره دو در صفاشهر بازدید کرد.

بهادر در حاشیه این برنامه، با اشاره به بازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرم‌بید و نظارت بر روند ارائه خدمت در بخش‌های مختلف این بیمارستان، از رضایتمندی بیماران از خدمات در حال ارائه خبر داد و افزود: همچنین بر اساس بررسی‌های انجام شده، موردی از کمبود دارویی در این بیمارستان وجود نداشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اولویت دانشگاه را تحقق بسته‌های خدمتی ماندگاری پزشکان و توسعه بیمارستان‌ها و مراکز ارائه خدمت در شهرها و مناطق مختلف استان عنوان کرد و گفت: این امر علاوه بر توزیع عادلانه خدمات، به عنوان یک محور اساسی خدمت، موجب پیشگیری از اعزام بیماران به مرکز استان و بهبود چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای توزیع عادلانه مراکز ارائه خدمات سلامت و بیمارستان‌ها، در مناطق مختلف شیراز و بهبود دسترسی ساکنان تمامی مناطق، به خدمات سلامت، به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز یاد کرد.

صادق كریمی، فرماندار خرم‌بید نیز با تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای توسعه خدمات سلامت و پیگیری پیشبرد خدمات، نسبت به بهره‌برداری از بخشی از پروژه‌های سلامت این شهرستان تا پایان سال جاری، ابراز امیدواری کرد.

مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک صفاشهر، با حدود هزار و ششصد مترمربع زیربنا، با همکاری نیکوکار عرصه سلامت، تاکنون ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دیگر پروژه مورد بازدید هیئت نظارتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو صفاشهر با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بود که حدود هزار و ۲۵۰مترمربع زیربنا دارد و این پروژه نیز با همکاری نیکوکار عرصه سلامت، در حال ساخت است.
انتهای پیام

captcha