سیزدهمین همایش غدیرانه «روی دست آفتاب» در کاشان
کد خبر: 3835564
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

سیزدهمین همایش غدیرانه «روی دست آفتاب» در کاشان

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم سیزدهمین همایش غدیرانه «روی دست آفتاب» از 26 مردادماه به‌مدت سه شب در دبیرستان حضرت امام خمینی(ره) کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدمهدی طالبیان‌نژاد، دبیر سیزدهمین همایش غدیرانه روی دست آفتاب کاشان گفت: مجمع فرهنگی الغدیر کاشان در نظر دارد، به رسم چند سال اخیر، جشنی به مناسبت عید بزرگ غدیر همراه با برنامه‌های متنوع ترتیب دهد. 
وی با اشاره به حدیث «یوم الغدیر یوم وقوع الفرج»، بیان کرد: سیزدهمین همایش غدیرانه روی دست آفتاب با شعار «غدیر امسال درست میشه» برگزار می‌شود.
دبیر سیزدهمین همایش غدیرانه روی دست آفتاب در خصوص برنامه‌های مجمع فرهنگی الغدیر کاشان در این همایش، بیان کرد: این برنامه در شب اول با سخنرانی حجت‌الاسلام بی‌آزار و اجرای نقالی‌خوانی از سوی میرزاعلی، در شب دوم سخنرانی حجت‌الاسلام سرلک و اجرای شعرخوانی صابر خراسانی، از شعرای نامدار کشور و در شب آخر سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و اجرای کمدی استندآپ سیدعلی زرگر و نیز اجرای گروه سرود نجم‌الثاقب همراه خواهد بود.
وی ایجاد غرفه مهد کودک با اجرای برنا‌مه‌های متنوع کودکان با حضور حجت‌الاسلام ضیا، غرفه نوجوانان همراه با برنامه‌های متنوع با حضور حجت‌الاسلام قربانی و نمایش نماخوانی و پرده‌خوانی خطابه شریف غدیر، ایجاد غرفه دارالشفا برای ویزیت رایگان با حضور پزشکان عمومی و ایجاد آرایشگاه مردانه را از برنامه‌های جانبی سیزدهمین همایش غدیرانه روی دست آفتاب برشمرد.
طالبیان‌نژاد، احیای سنت حسنه اطعام غدیر و پذیرایی از مؤمنان در ایام دهه ولایت با شعار «همه دعوتیم به اطعام غدیر» را از دیگر برنا‌مه‌های این همایش در روز عید غدیر دانست و از اطعام سه هزار پرس در این همایش خبر داد.
یادآور می‌شود، سیزدهمین همایش غدیرانه روی دست آفتاب از 26 تا 28 مردادماه به مدت سه شب در دبیرستان امام خمینی(ره) کاشان واقع در میدان 15 خرداد این شهر برگزار می‌شود.
جواد کریمی
انتهای پیام
captcha