اعزام برگزیدگان طرح تابستانه مؤسسه سروش مشکات به مشهد مقدس
کد خبر: 3835600
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

اعزام برگزیدگان طرح تابستانه مؤسسه سروش مشکات به مشهد مقدس

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد ــ قرآن‌‌آموزان و خانواده‌های برگزیده طرح تابستانه مؤسسه سروش مشکات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا؛ برگزیدگان طرح تابستانه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات به مدت پنج روز از 23 تا 27 شهریورماه به مشهد مقدس اعزام می‌شود.
این اردو طی ایام محرم‌الحرام به منظور تجلیل از حدود 40 نفر از فعالان دوره‌های تابستانه مؤسسه و همچنین تقویت روحیه و ارتقای انگیزه و نشاط قرآن‌آموزان برای استمرار در این راه انجام می‌گیرد.
همچن اجرای برنامه‌های تفریحی چون کوه سنگی در کنار زیارت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و اجرای محافل قرآنی و مرور محفوظات، از دیگر فعالیت‌های حضور در مشهد مقدس است.
مؤسسه سروش مشکاتدر خبر دیگری از این مؤسسه آمده است: طی برنامه‌ریزی انجام‌شده، برنامه سه‌شنبه‌های مهدویت هر فصل یکبار در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با حضور قرآن‌آموزان و خانواده‌های آنها انجام می‌شود. بر این اساس، سه‌شنبه هفته گذشته، 22 مردادماه اولین دوره این برنامه از سوی مؤسسه سروش مشکات در شهر مقدس قم انجام گرفت.
یادآور می‌شود، مؤسسه سروش مشکات در تهران‌پارس، بلوار شاهد(پروین)، خیابان ۲۰۸ شرقی(ادیب)، بین خیابان ۱۳۱ و ۱۳۳ پلاک ۲۴۳ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۷۷۸۱۳۷۱ و ۷۷۳۲۹۴۵۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha