قلم خبرنگاران هدایت‌گر اندیشه مردم در ارتقای کشور است
کد خبر: 3835604
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

قلم خبرنگاران هدایت‌گر اندیشه مردم در ارتقای کشور است

گروه فرهنگی ــ رئيس جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه امیدآفرینی و امیدبخشی مردم جامعه، آینده خوبی را برای نظام ترسیم می‌کند، گفت: زبان و قلم خبرنگاران هدایت‌گر اندیشه مردم در ارتقای کشور است.

قلم خبرنگاران هدایت‌گر اندیشه مردم در ارتقای کشور استبه گزارش ایکنا از همدان، اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان روز گذشته، 26 مردادماه‌ در جمع خبرنگاران ایسنا و ایکنا اظهار کرد: در وضعیت کنونی کشور رسانه‌ها در دو موضوع بسیار نقش‌آفرین هستند، در بحث وضعیت اقتصادی کشور که در حال حاضر از سوی استکبار جهانی مورد فشار قرارگرفته است نقش رسانه‌ها امیدآفرینی در جامعه است.

وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر مخابره اخبار امیدبخش برای جامعه تصریح کرد: امیدآفرینی و امیدبخشی مردم جامعه آینده خوبی را برای نظام ترسیم می‌کند و زبان و قلم اصحاب رسانه هدایت‌گر اندیشه‌های مردم در ارتقای کشور است.

اسدی بیان کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها نمایانگر قدرت نظام جمهوری اسلامی است. بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران همراهی و پشتیبانی مردم از نظام و کشور است.

وی با اشاره بر نقش رسانه‌ها در سوق دادن افکار عمومی در مشارکت حداکثری در انتخابات و با تأکید بر نقش خبرگزاری ایکنا و ایسنا گفت: خبرنگاران از جهت‌گیری‌های سیاسی پرهیز کنند و در راستای افزایش سرمایه‌های اجتماعی کوشا باشند.

اسدی با بیان اینکه مجموعه خبرگزاری ایکنا و ایسنا استان همدان به بدنه دانشگاه متصل است، توضیح داد: دانشگاهیان و دانشجویان از فرهیختگان یک جامعه هستند و مجموعه خبرگزاری ایکنا و ایسنا باید از ظرفیت دانشگاه به‌خوبی استفاده کند.


انتهای پیام

captcha