واقعه غدیر در شهرستان اشکذر بازسازی می‌شود
کد خبر: 3835613
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

واقعه غدیر در شهرستان اشکذر بازسازی می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار اشکذر از برگزاری برنامه بازسازی واقعه غدیر در روز 29 مردادماه جاری در محدوده میدان دفاع مقدس تا مسجد ریگ رضوانشهر خبر داد.

واقعه غدیر در شهرستان اشکذر بازسازی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر 26 مردادماه در جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، بازسازی واقعه غدیر را یکی از کارهای فرهنگی و مؤثر در زمینه انتقال اثربخش ولایت علوی عنوان کرد و بر لزوم همکاري و تعامل کليه ادارات و دستگاه‌هاي شهرستان با سپاه ناحیه مقاومت بسیج به منظور برگزاري باشکوه بازسازي واقعه غدير تاکید کرد.

هادی نسب اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این برنامه عصر روز سه شنبه 29 مردادماه در محدوده میدان دفاع مقدس تا مسجد ریگ رضوانشهر برگزار می‌شود.

فرماندار اشکذر تاکید کرد: شایسته است اطلاع رسانی مناسب در سطح شهرستان صورت گیرد تا مردم حضور پر شوری در این مراسم داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدرضا طالبیان، امام جمعه اشکذر نیز در این نشست عید غدیر را یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی به ویژه برای شیعیان دانست و گفت: بازسازی نمادین واقعه غدیر می‌تواند در گسترش و تعميق فرهنگ ولايت و همچنین درک بهتر فلسفه آن برای نسل‌های جوان و نوجوان مؤثر باشد.

انتهای پیام

captcha