حب علی(ع) و ولایتش را در جامعه گسترش دهیم
کد خبر: 3835622
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
آیت‌الله دژكام:

حب علی(ع) و ولایتش را در جامعه گسترش دهیم

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأكید بر اینكه باید تلاش كنیم تا عید غدیر را هر سال مردمی‌تر و باشكو‌ه‌تر از سال قبل برگزار كنیم، گفت: در این ایام باید تلاش كنیم تا حب امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و ولایت او، روز به روز در جامعه گسترش بیشتری یابد.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس عصر امروز، 26 مردادماه در جلسه جامعه روحانیت شیراز كه با حضور دبیركل بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار شد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا عید غدیر، هر سال با شکوه‌تر و مردمی‌تر از سال قبل برگزار شود.
وی افزود: در این ایام باید تلاش كنیم تا حب امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و ولایت او، روز به روز در جامعه گسترش بیشتری یابد و برکات بیشتری از خود برجای بگذارد.
آیت‌الله دژكام به فعالیت بنیاد بین‌المللی غدیر اشاره كرد و گفت: تلاش‌هایی که در سالیان اخیر بنیاد بین‌المللی غدیر شروع کرده تا بزرگداشت ایام غدیر به خوبی و شایسته آنچه که باید باشد، جای تقدیر و تشکر دارد.
امام جمعه شیراز اظهار كرد: در فارس نیز نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر نیز تلاش‌هایی در این راستا انجام داده است و مدیران استان نیز حمایت‌های خوبی از این قضیه داشته و دارند كه جای قدردانی از همه كسانی كه به هر شكلی در برنامه‌های غدیر تلاش كرده‌اند.
عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس نیز در این نشست گفت: شیراز شهر فلاسفه، ادبا و شعرا است و قطعاً همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)، شیراز افتخار دارد با تلاش‌هایی که در بنیاد غدیر می‌شود و با توصیه‌های به جا و مناسب نماینده ولی فقیه در استان برای بزرگداشت غدیر قدم‌های خوب و بزرگی بردارد.
وی با ابراز امیدواری از اینكه بتوان از بركات ایام ولایت و امامت بهره لازم را برد، گفت: استان فارس از آرامش و هماهنگی لازم در زمینه‌های مختلف برخوردار است و امیدواریم که در سایه این آرامش هر روز مشکلات مردم کمتر شود و توسعه استان بیشتر شود.
انتهای پیام

captcha