حملات پهپادی امروز بزرگ‌ترین عملیات علیه عربستان بود
کد خبر: 3835634
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
رهبر جنبش انصارالله یمن:

حملات پهپادی امروز بزرگ‌ترین عملیات علیه عربستان بود

گروه بین‌الملل ــ عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود، عملیات پهپادی امروز ارتش این کشور را بزرگ‌ترین عملیات یمنی‌ها علیه عربستان خواند.

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری النشره؛ عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز، شنبه، ۲۶ مردادماه در سخنرانی خود درباره آخرین تحولات یمن، گفت: عملیات امروز ارتش یمن، از ابتدای جنگ تاکنون بزرگ‌ترین عملیات این کشور علیه عربستان بود.
رهبر جنبش انصارالله در ادامه سخنرانی خود با اشاره به شهادت «سیدابراهیم بدرالدین الحوثی» از همه کشورها و شخصیت‌هایی که شهادت برادر وی را تسلیت گفتند، تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین افزود: جنایت‌های ائتلاف تجاوز، هیچ تأثیری بر مقاومت و اراده ما برای ادامه مبارزات در برابر تجاوزات دشمنان نخواهد گذاشت.
سیدعبدالملک الحوثی خطاب به عربستان و امارات گفت: خسارت‌های اقتصادی کشورهای متجاوز در صورت ادامه تجاوزاتشان، بیشتر و بیشتر خواهد شد و آمریکا با ادامه این جنگ، شما را می‌دوشد.
وی همچنین خطاب به دولت عربستان گفت: سود شما در پایان دادن به این جنگ است و ادامه حمله به یمن هیچ سودی برای شما در بر نخواهد داشت.
رهبر جنبش انصارالله در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: هدف دشمنان در جنوب یمن، اشغالگری و تجزیه این کشور است و این موضوعی است که ما از ابتدای جنگ به آن اشاره کرده‌ایم.
سید عبدلملک الحوثی مواضع رسمی عراق و سوریه در برخورد با ملت یمن را خوب توصیف کرد و گفت که مواضع حزب‌الله در همبستگی با ملت یمن در جهان عرب بی‌نظیر است.
وی همچنین موضع حزب‌الله در همبستگی با یمن و ملت آن را نیز بی‌مانند توصیف کرد.
رهبر جنبش انصارالله افزود: سیزدهمین سالروز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را به برادرانمان در حزب‌الله لبنان تبریک می‌گوییم.
وی همچنین تصریح کرد: ما بر روابط مبتنی بر احترام متقابل با همه امت اسلامی و عربی تأکید داریم و در کنار جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین حمایت می‌کنیم و در برابر سلطه آمریکا و اسرائیل که بزرگ‌ترین خطر برای کل امت اسلام است، خواهیم ایستاد.
رهبر جنبش انصارالله همچنین تصریح کرد: جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین روز به روز بیشتر می‌شود.
وی درباره طرح آمریکایی معامله قرن نیز گفت: طرح ترامپ (معامله قرن) نابود می‌شود و به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.
انتهای پیام

captcha