فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات؛ زمینه‌ساز اتحاد میان ملت‌های مسلمان ‌
کد خبر: 3835747
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات؛ زمینه‌ساز اتحاد میان ملت‌های مسلمان ‌

گروه اجتماعی ــ استاندار فارس با اشاره به فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات در عراق، این فعالیت‌ها را زمینه‌ساز ایجاد همبستگی و اتحاد میان ملت‌ها توصیف كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 27 مردادماه در دیدار با جلال مآب، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ضمن تأکید بر ارادت قلبی و عشق مردم ایران به ائمه معصومین(ع) گفت: مردم استان فارس همچون سایر ایرانیان همواره تمایل دارند در مسیر بازسازی عتبات عالیات گام‌های خیر بردارند.

وی اقدامات ستاد عتبات عالیات را دارای دستاوردهای ارزشمندی برای مردم، کشور و نظام دانست و افزود: این اقدامات پس از جنگ تحمیلی و تنشی که میان دولت‌های دو کشور ایران و عراق ایجاد شده بود، زمینه‌ساز ایجاد همبستگی و اتحاد بین ملت‌ها شد.

رحیمی ارتباطات فرهنگی را عمیق‌ترین و ماندگارترین نوع ارتباطات برشمرد و افزود: بی‌تردید تقویت روابط فرهنگی و اقتصادی منجر به ثبات امنیت در همجواری مرزها و همچنین در کشورهای همسایه برای فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی ما خواهد شد.

استاندار فارس تاکید کرد: دولت نیز می‌کوشد از باب اعتقاد درونی و بر مبنای مباحث اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی در حد مقدورات به گسترش فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات کمک کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار کرد: فارس جزو استان‌های پیش‌رو در این عرصه بوده و خدمت مناسبی به زائران این مراسم ارائه داده است.

رحیمی با بیان اینکه استان فارس با توجه به توان و ظرفیت موجود اقدامات لازم را انجام خواهد داد، ابراز امیدواری کرد مراسم راهپیمایی اربعین در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته به مطلوب‌ترین نحو ممکن برگزار شود.
انتهای پیام

captcha