بهره‌مندی از مفاهیم قرآن را جزء باورهای درونی قرار دهیم
کد خبر: 3835769
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
رئیس ستاد نماز جمعه آبدان:

بهره‌مندی از مفاهیم قرآن را جزء باورهای درونی قرار دهیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ ابراهیم درویشی گفت: انسان باید قرآن کریم را جزء باورهای درونی خود قرار دهد؛ چنانچه ما مسلمانان با قرآن مأنوس نشویم و به آن عمل نکنیم، مورد شکایت و عتاب رسول خدا(ص) قرار خواهیم گرفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت دهه امامت و ولایت محفل انس با قرآن کریم، 26 مردادماه به همت مؤسسه قرآنی بشری در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر آبدان بوشهر برگزار شد.
ابراهیم درویشی، رئیس ستاد نماز جمعه آبدان در این محفل نورانی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: بهترین راه برای انس با قرآن تفکر است.
وی تأکید کرد: انسان باید قرآن کریم را جزء باورهای درونی خود قرار دهد؛ چنانچه ما مسلمانان با قرآن مأنوس نشویم و به آن عمل نکنیم، مورد شکایت و عتاب رسول خدا(ص) قرار خواهیم گرفت.
رئیس ستاد نماز جمعه آبدان بیان کرد: در بخش آبدان با همت امام جمعه موقت طرح تلاوت قرآن در بین مساجد بخش سوق داده شده و الحمدالله جوانان و نوجوانان این منطقه حضور چشمگیری در این محفل قرآنی دارند.
آسیه ابراهیمی وقار، مدیر مؤسسه قرآنی بشری نیز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: مؤسسه قرآنی بشری با همکاری مؤسسه خیریه کوثر کرامت آبدان توانسته است در ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان، بیش از ۱۷۰ نفر را با قرآن آموزش دهد.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های روان‌خوانی و حفظ قرآن ویژه نونهالان، مفاهیم، احکام و نماز در این مؤسسه، بیان کرد: این کلاس‌ها با استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان و نونهالان همراه است.
در پایان مراسم از سوی مؤسسه قرآنی بشری از قرآن‌آموزان این مؤسسه تجلیل شد.
رضا محمدی
انتهای پیام
captcha