راه‌اندازی پایگاه اینترنتی تبلیغی در مدارس علمیه خرم‌آباد و ازنا
کد خبر: 3835788
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

راه‌اندازی پایگاه اینترنتی تبلیغی در مدارس علمیه خرم‌آباد و ازنا

گروه فرهنگی ـ با هدف ارتقای زیرساخت‌های پژوهشی، پایگاه‌های اینترنتی تبلیغی ـ فرهنگی مدارس علمیه صادقیه و رضویه خرم‌آباد و امام جعفر صادق(ع) ازنا راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سایت 3 مدرسه علمیه خرم‌آباد و ازنابه گزارش ایکنا از لرستان، با هدف ارتقای زیرساخت‌های پژوهشی، منابع کتابخانه‌های مدارس علمیه استان لرستان تجهیز و به‌روزرسانی خواهد شد تا طلاب پژوهش‌گر بتوانند به‌راحتی منابع تحقیق و پژوهش را در دسترس داشته باشند.

معاونت پژوهش حوزه علمیه لرستان در نظر دارد برای هر مدرسه یک پایگاه اینترنتی تبلیغی ـ فرهنگی راه‌اندازی کند تا طلاب بتوانند از منابع مورد نیاز برای تحقیق و پژوهش بهره بگیرند که در این راستا تاکنون پایگاه‌‌های اینترنتی مدارس علمیه صادقیه و رضویه خرم‌آباد و همچنین مدرسه امام جعفرصادق(ع) ازنا راه‌اندازی شده است که در این پایگاه مقالات پژوهشی، احادیث و جلسات اخلاقی برای طلاب این مدارس در دسترس خواهد یود.

حجت‌الاسلام پیمان دالوندپور، مدیر سایت مدرسه علمیه صادقیه خرم‎آباد در این رابطه به ایکنا، گفت: در این پایگاه اطلاع‌رسانی که به نشانی  sadeghgeh.blog.ir(صادقیه) قابل دسترسی است اخبار تمام معاونت‌های مدرسه علمیه صادقیه و اطلاعیه‌های آموزشی، فرهنگی و تهذیبی بارگذاری شده است.

وی افزود: در بخشی از این پایگاه اینترنتی با عنوان «متولی حوزه علمیه صادقیه» مراسم و تقدیرنامه‌های مربوط به آیت‌الله عباس‌علی صادقی متولی این مدرسه علمیه و معرفی ایشان بارگذاری شده است و بخشی از پایگاه اینترنتی هم به معرفی اخبار مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان که مرتبط با طلاب است اختصاص یافته است.

انتهای پیام

captcha