شرکت ۴۳ هزار نفر در جشنواره رضوی سمنان
کد خبر: 3835825
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

شرکت ۴۳ هزار نفر در جشنواره رضوی سمنان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر در بخش مکتوب جشنواره کتاب‌خوانی استان شرکت کردند، گفت: مجموعاً ۴۳ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند.

شرکت 43 هزار نفر در جشنواره رضوی  سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین شاکری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، ‌امروز، 27 مردادماه در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی استان، با اشاره به حضور ۴۳ هزار نفر در این جشنواره، گفت: نزدیک به ۲۵ درصد از شرکت‌کنندگان یعنی قریب به ۱۱ هزار نفر در بخش مکتوب این جشنواره کتابخوانی حضور داشتند که نفرات برتر بخش‌های ویژه این جشنواره در مراسم اختتامیه شهرستانی و همچنین استانی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

وی توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و آگاهی مردم از زندگی ائمه اطهار(ع) را هدف جشنواره رضوی دانست و افزود: این جشنواره در دو بخش آنلاین و مکتوب با معرفی کتاب‌هایی در رده‌های سنتی مختلف قصد داشت تا مردم را به کتابخوانی و همچنین آشنایی با سیره اهل بیت(ع) آشنا کند.

شاکری برگزاری نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی سال در استان دانست و افزود: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت مکتوب، نقاشی و پویش کتاب‌خوان در هشت شهرستان استان سمنان برگزار شد، متذکر شد: حضور خانواده‌ها در این جشنواره در کنار یکدیگر یکی از نقاط عطف نهمین جشنواره رضوی در استان سمنان بود.

انتهای پیام

captcha