ارائه آموزش‌های مرتبط با بیانیه «گام دوم انقلاب» به ۶۸۰ ‌لرستانی
کد خبر: 3835829
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

ارائه آموزش‌های مرتبط با بیانیه «گام دوم انقلاب» به ۶۸۰ ‌لرستانی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: بیش‌ از ۶۸۰ نفر از اقشار تأثیرگذار مانند روحانیان، اساتید، رؤسای هیئات مذهبی و مداحان آموزش‌های خاص با محتوای «بیانیه گام دوم انقلاب» در زمینه مقاومت را خواهند دید.

مهدوی نشستبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان امروز، 27 مردادماه در نشست با اصحاب رسانه لرستان، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: حوزه روابط عمومی و رسانه تبلیغات‌ اسلامی به‌دنبال شکل  دادن یک محتوای غنی و خوب و گفتن حرف مهمی است که این بحث راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی از استان لرستان کلید می‌خورد و جرقه آن زده می‌شود و سپس در سطح کشور تسری می‌یابد.

وی با اشاره به این‌که راهبرد اساسی سازمان تبلیغات اسلامی مردمی شدن تبلیغات دینی است که جمله کلیدی و تیتر اصلی ما در راهبردهای سازمان است، بیان کرد: ما در حال گذر از ایام عید قربان تا غدیر هستیم که در این راستا ستاد غدیر استان به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان، جلساتی را تشکیل داده و برنامه‌هایی را برای اجرا پیش‌بینی کرده است و پس‌ از آن ایام محرم را داریم که باید به آن بپردازیم.

مهدوی‌امین با بیان این‌که مردم ما همواره از گذشته تاکنون در بحث تبلیغ دین حضور داشته و این مسئولیت را بر دوش کشیده‌اند، اظهار کرد: مردم از گذشته در مساجد و تکایا به‌عنوان محل تبلیغات دینی حضور فعال داشته‌اند و انتظار می‌رود امروز نیز به همین شکل تبلیغات دینی اتفاق بیفتد، چراکه بناست مردم فصل‌الخطاب باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان این‌که نگاه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها باید بیشتر مردمی شود، افزود: سعی کنیم این مردم باشند که محور قرار می‌گیرند و مطالبات مردم‌محور باشد، چراکه ضرورت دارد اقدامات حوزه تبلیغات و فرهنگی، دینی و مردمی باشد.

وی با اشاره به اعتماد مقام معظم رهبری به مردم و تأکید ایشان بر ادامه راه مقاومت، بیان کرد: ما نیز به این مردم اعتماد داریم و به پشتوانه آنان فعالیت کرده و سعی می‌کنیم آن‌ها را پای کار بیاوریم.

مهدوی‌امین با بیان این‌که همانند برنامه‌های ماه رمضان، برنامه‌های عید غدیر را نیز به‌صورت مردمی در مساجد و تکایا، در پارک‌ها و مکان‌های عمومی برگزار می‌کنیم، افزود: ستاد غدیر به ریاست نماینده ولی‎فقیه در لرستان به‌جد پیگیر برگزاری مراسم ایام غدیر است و در روز عید غدیر نیز در حوزه علمیه کمالیه برنامه مفصلی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تأکید بر این‌که بعد از غدیر نیز برنامه‌های محرم را آغاز خواهیم کرد، گفت: این عملیات از شنبه شروع می‌شود و بیش‌ از ۶۸۰ نفر از اقشار تأثیرگذار مانند روحانیان، اساتید، رؤسای هیئات مذهبی و مداحان آموزش‌های خاص با محتوای «بیانیه گام دوم انقلاب» در زمینه مقاومت را خواهند دید و برای عملیات محرم آماده می‌شوند.

وی با بیان این‌که خبرنگاران و رسانه‌ها باید صدا و قلم مردم باشند، گفت: شما باید با دقت، پیگیری و خبررسانی و اطلاع‌رسانی خود اذهان مردم را نسبت به مسائل روز جامعه آگاه و شفاف کنید و مطالبات مردم را نیز بیان کنید چراکه بخشی از پیشرفت و توسعه ما در همین خواستن و مطالبه‌گری خواهد بود.

انتهای پیام

captcha