اجرای پویش مردمی «فقط به عشق علی برای روز علی» در سمنان
کد خبر: 3835839
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

اجرای پویش مردمی «فقط به عشق علی برای روز علی» در سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم مردم این استان به پویش مردمی «فقط به عشق علی برای روز علی» پیوستند.

اجرای پویش مردمی «فقط به عشق علی برای روز علی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مسعودیان، مدیرکل کمیته امداد استان امروز، 27 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم‌زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم مردم استان سمنان به پویش مردمی «فقط به عشق علی برای روز علی» با هدف دستگیری از نیازمندان و توسعه فرهنگ نیکوکاری پیوستند، گفت: عید غدیر خم به‌نوعی بزرگ‌ترین عید مذهبی شیعیان عالم است.

وی ادامه داد: این عیدی است که فرصت‌های زیادی را برای ما شیعیان فراهم می‌کند تا نشان دهیم شیعه ادامه‌دهنده منش و مرام امامش است.

مسعودیان‌ با بیان اینکه پویش بزرگی تحت عنوان «فقط به عشق علی» آغاز شده و این پویش مردمی تا عید غدیر ادامه دارد اظهار کرد: در این پویش کاربران فضای مجازی قصد دارند برای عید غدیر یک کار خوب هرچند کوچک را به عشق مولا امیرالمؤمنین علی‌(ع) انجام دهند و با هشتگ #فقط_به_عشق_علی در صفحات مجازی خود منتشر کنند و با مشارکت در پویش عظیم بزرگ‌ترین عید عالم، عید غدیر و با شعار #فقط_به_عشق_علی نقشی هر چند کوچک در رساندن عظمت و بهجت این روز به سایران داشته باشند‌.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان هدف از اجرای این پویش را اطعام نیازمندان و همچنین ترویج فرهنگ نیکوکاری در سطح جامعه دانست و افزود: تنها درگاه مشارکت در این پویش از طریق شماره‌گیری کد دستوری# ۱*۸۸۷۷* تلفن همراه است.

انتهای پیام

captcha