اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3835853
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه برگزار شد

گروه فرهنگی ــ اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان استان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی صبح امروز، 27 مردادماه در کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان استان برگزار شد.

در این مراسم معصومه حسنی خوانسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری این جشنواره برای چهارمین سال متوالی از سوی این نهاد اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نشر سیره رضوی و معرفی شخصیت‌های علمی اهل‌بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و تولید و عرضه محصولات فرهنگی است.

وی افزود: رسالت نهاد کتابخانه‌های عمومی ارویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش فرهنگ اطلاعاتی است و کتابداران توانسته‌اند طی این چهار سال میلیون‌ها نفر را به شرکت در جشنواره رضوی دعوت کنند.

حسنی‌خوانسار اظهار کرد: این جشنواره در 12 عنوان ویژه کودکان، سه عنوان ویژه نوجوانان و پنح عنوان ویژه جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: نحوه مشارکت در این جشنواره به صورت فردی و خانوادگی و به شیوه آنلاین و مکتوب بود و این جشنواره در قالب چهارگزینه‌ای پویش کتابخوان مجازی، معرفی متنی و نقاشی برگزار شد.

وی افزود: در نهمین جشنواره کتایخوانی رضوی 27 هزار و 277 نفر از استان کرمانشاه شرکت کردند که نسبت به سال قبل از رشدی برابر هفت هزار نفر برخوردار بوده است.

حسنی‌خوانسار اظهار کرد: سه نفر از استان کرمانشاه برگزیده کشوری این طرح شدند.
انتهای پیام

captcha