پایان مرداد؛ مهلت ثبت نام چهارﻣﯿﻦ ﺩﻭﺭه «ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﺮﺑﯽ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ» ﺩﺭ بوشهر
کد خبر: 3835893
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

پایان مرداد؛ مهلت ثبت نام چهارﻣﯿﻦ ﺩﻭﺭه «ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﺮﺑﯽ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ» ﺩﺭ بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: مهلت ثبت نام در چهارﻣﯿﻦ ﺩﻭﺭه «ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﺮﺑﯽ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ» این استان تا پایان مردادماه خواهد بود.

پایان مرداد؛ مهلت ثبت نام چهارﻣﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ «ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﺮﺑﯽ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ» ﺩﺭ بوشهر

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اعلام کرد: زمان پایانی ثبت نام در چهارﻣﯿﻦ ﺩﻭﺭه «ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﺮﺑﯽ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ» این استان تا پایان مردادماه سال جاری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی در استان قم برگزار می‌شود، افزود: افرادی که حداقل 17 سال و حداکثر 40 سال سن داشته و حداقل 5 جزء از قرآن کریم را حفظ هستند، می‌توانند در دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم ثبت نام و شرکت کنند.

این مسئول بیان کرد: پرداخت بخشی از مبلغ این دوره آموزشی به میزان یک میلیون ریال به عهده شرکت کننده بوده و مابقی هزینه دوره آموزشی تربیت مربی حفظ قرآن شامل ایاب و ذهاب و یک هفته محل اقامت در شهر مقدس قم از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه پرداخت می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور اظهار کرد: در صورتی که ثبت نام به حد نصاب قابل توجهی برسد؛ دوره در شهریورماه امسال برگزار می‌شود که زمان اعزام به ثبت نام شوندگان اعلام خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت نام با علی اکبر مداح، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر به شماره 09177745431 تماس بگیرند.

حسین شریفی‌نسب

انتهای پیام

captcha