خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند
کد خبر: 3835905
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این‌که خبرنگاران صدا و چشم بینای مردم هستند، گفت: ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم.

جاوید روابط عمومی تبلیغات کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، سیدامیرناصر جاوید، رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز یک‌شنبه، 27 مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان، با اشاره به این‌که در کل کشور تصوری از روابط عمومی‌ها وجود دارد، گفت: روابط‌عمومی در سازمان‌های حاکمیتی و دولتی دو وظیفه دارد اول پوشش خبری و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های سازمان و دوم پوشش خطاهای سازمان و اداره مربوطه و این‌که نگذارد این خطاها رسانه‌ای شود و یا این‌که آن‌ها را با استفاده از جریان‌های رسانه‌ای خنثی کند.
وی ادامه داد: ما چنین دیدی نداریم، بلکه تلاش داریم همه سازمان در سطح کشور و همه فعالیت‌ها و رویدادهای سازمان را پوشش دهیم و به سازمان کمک کنیم نواقص و ایرادها را ببیند و دلیل آن‌را بداند و آن‌را رفع کند، که در این راستا 30 درصد انرژی و توان برنامه روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی و وظیفه روایت‌گری برای مردم، روایت خود به مردم و همچنین روایت مردم به خود و روایت از خود به دیگری یعنی بتوانیم مردم و خود سازمان را در کنار مردم برای دیگرانی که ما را نمی‌شناسند روایت کنیم و دیگری را برای مردم و سازمان روایت کنیم .
جاوید با اشاره به این‌که ما به رسانه نیازمند هستیم چون به مردم نزدیک‌تر هستند، عنوان کرد: ما باید حرف اصلی و دغدغه‌های مردم را دسته‌بندی و جمع‌آوری کرده و به میان تصمیم‌گیران ببرم، که یکی‌از مهم‌ترین ابزارهای ما در این زمینه اصحاب رسانه هستند.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که ما برای معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم، اظهار کرد: ما باید در این زمینه تسهیل‌گری کنیم، ما نهایتاً وظیفه پشتیبانی داریم، اگر کار فرهنگی بخواهد متداوم باشد و رخ دهد باید از خود مردم جوشش کند.
وی با اشاره به این‌که شما صدا و چشم بینای مردم هستید و می‌توانید از طرف آن‌ها نمایندگی کنید، تصریح کرد: ابتدا همه ایرانی هستید و در مورد کل ایران مسئله دارید پس با همه سازمان ارتباط بگیرید نه فقط اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، و این را بدانید که برای ما هر روز؛ روز خبرنگار است و هر روز ارتباط گرفتن با خبرنگاران مهم است.
جاوید تأکید کرد: همه با هم برای نشر خوبی ها تلاش کنیم و همه انرژی و توان را بگذاریم که هرچه خوبی در ایران و لرستان وجود دارد را نشر دهیم.

انتهای پیام

captcha