جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3836046
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
در دهه امامت و ولایت؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری ۵ محفل انس با قرآن طی دهه امامت و ولایت در استان خبر داد و گفت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان نیز در طول این دهه در استان برگزار می‌شود.

برگزاری ۵ محفل انس با قرآن در آذربایجان‌غربی

سجاد جعفرزاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در استان اظهار کرد: این جشنواره طی دهه امامت و ولایت در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان طی این دهه ۴ بار در ارومیه، یک بار در شهرستان‌های چالدران، ماکو، تکاب، بوکان، مهاباد برگزار شده و طی روزهای باقی‌مانده نیز در سردشت و پیرانشهر برگزار خواهد شد.

جعفرزاده افزود: به‌طور متوسط در هر کدام از این جشنواره‌ها بیش از هزار نفر از کودکان و نوجوانان به‌همراه خانواده‌های خود شرکت کرده بودند و این جشنواره در فضاهای سبز و پارک‌ها برگزار شده بود.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که در این جشنواره برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های تلاوت، هم‌خوانی، اجرای مسابقات، ابتهال و مدح و مولودی خوانی از جمله برنامه‌هایی هستند که در طول این جشنواره برگزار شده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی دهه امامت و ولایت، ۵ محفل انس با قرآن کریم نیز در استان برگزار شده است.
انتهای پیام

captcha