نذورات امامزادگان به کمک آزادی زندانیان می‌رود
کد خبر: 3836052
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

نذورات امامزادگان به کمک آزادی زندانیان می‌رود

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان از آزادی دو زندانی جرایم غیر عمد از محل نذورات امامزادگان استان کرمان همزمان با عید غدیر خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا حدادی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: همزمان با برنامه‌های دهه امامت و ولایت و در راستای اجرای طرح افق در اماکن متبرکه استان کرمان، دو زندانی جرایم غیر عمد زندان کرمان به برکت نذورات امامزادگان استان آزاد می‌شوند.

وی افزود: این حرکت خیرخواهانه با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام می‌شود که در قالب این طرح یک زن سرپرست خانوار و یک زندانی مرد با اختصاص ۴۹۰ میلیون ریال اعتبار همزمان با عید غدیر خم از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

حجت‌الاسلام حدادی با اشاره به برنامه‌های دفاتر خدمات اجتماعی طرح افق بیان کرد: هدف از ایجاد این طرح در بقاع متبرکه توجه به نیازمندان و رسیدگی به مشکلات اجتماعی جامعه است و تاکنون دفاتر این طرح در ۲۲ امامزاده شاخص در سطح استان کرمان راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: آسیب‌‌شناسی، دستگیری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، از جمله اهداف تأسیس مراکز طرح افق در اماکن متبرکه است.

انتهای پیام

captcha