جشنواره شعر «برگزیده» در بروجرد برگزار شد
کد خبر: 3836063
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
به‌مناسبت عید غدیر؛

جشنواره شعر «برگزیده» در بروجرد برگزار شد

گروه فرهنگی ــ جشنواره شعر «برگزیده» به‌مناسبت عید سعید غدیر خُم و دهه ولایت در بروجرد برگزار شد.

جشنواره شعر«برگزیده» در بروجرد برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت دهه ولایت و امامت و عید غدیر خُم جشنواره شعر «برگزیده» عصر یک‎شنبه، بیست و هفتم مرداد با حضور اصحاب فرهنگ و هنر، جمعی‌از مسئولان شهرستان و مردم هنردوست و فرهنگ‌مدار بروجرد برگزار شد.

در این مراسم بانوان شاعر از جمله اسماء مرادی، کیمیا یاراحمدی، پردیس بیدل، و طاهره خورشیدوند و آقایان شاعر میثم جعفری، وحید کاوند، مهدی معظمی، حسین تنها، علی کاوند، محمد قربان‌علی، غلامرضا مرادی، سامان علی‌یاری و امیر مسعود صحرارو که آثارشان توسط هیئت داوران جشنواره برگزیده شده بود، اشعار و سروده‌های منتخب خود را جهت حضار قرائت کردند که در پایان برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از آنان تقدیر شد.

همچنین در این مراسم به رسم قدرشناسی و ادای احترام به پیشکسوتان حوزه ادب و شعر شهرستان بروجرد از میان پیشکسوتان و فعالان در حوزه شعر و ادبیات، نسرین حسامیان، نسرین رُسلی، منصوره محمودی، مهری زاهد، غلام‌عباس فتوتی، فیضی، براری، احمد شاهوردی، هادی نی‌زن حسینی، سید احمد خوشبین، حشمت‌اله مرادی، داودی، محمد نصیری و شیوا با اهدای لوح سپاس و هدیه فرهنگی تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم از چهار عنوان کتاب تازه منتشر شده در حوزه شعر و ادبیات که توسط نویسندگان و شاعران بروجردی نگاشته شده بود، رونمایی شد.

انتهای پیام

captcha