تنها راه عزت دنیا و آخرت مقاومت برابر دشمنان دین خداست
کد خبر: 3836064
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

تنها راه عزت دنیا و آخرت مقاومت برابر دشمنان دین خداست

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه تنها راه عزت دنیا و آخرت ایستادگی و مقاومت ‌برابر دشمنان دین خداست، اظهار کرد: پیامبر(ص) چگونه زیستن را به امت اسلامی آموخت.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی،‌ نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان شب گذشته، 27 مردادماه در مراسم یادواره شهدای شهر لوشان و حومه و پنج شهید گمنام که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت امام علی‌النقی(ع)، گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن، تبریک عید غدیر و ولادت با سعادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: امروز مردم ایران به برکت خون شهدا در دنیا عزت پیدا کردند.

وی ملت ایران را پرصلابت‌ترین مردم در دنیای معاصر عنوان کرد و افزود: مردم ایران به عنوان الگوی مقاومت برای همه ملت‌ها قرار گرفتند و قدرت‌های سلطه‌گر هرقدر تلاش کردند نتوانستند به این الگو خدشه وارد کنند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه تنها راه عزت دنیا و آخرت ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دین خداست، اظهار کرد: پیامبر(ص) چگونه زیستن را به امت اسلامی آموخت. پس از پیامبر گرامی اسلام(ص) امام حسین(ع) با فداکاری، جانبازی و خون عزیزان خود به ما آموخت عزت دنیا و آخرت در سایه مقاومت، ایستادگی و جانبازی محقق می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ملت ایران را ادامه‌دهنده را پیامبر(ص) و شهیدان ذکر کرد و گفت: امروز به نقطه‌ای رسیدیم که ملت‌های دنیا به این باور رسیدند که برای پیمودن مسیر اقتدار باید به ملت ایران اقتدا کنند.

وی با اشاره به خسته شدن مردم کشورهای سرمایه‌داری از سران حکومت خود، بیان کرد: حدود یک سال از قیام مردم فرانسه می‌گذرد و با توجه به اینکه می‌دانند چشم‌شان در درگیری‌ها کور می‌شود و دندان‌شان می‌شکند، اما به خیابان می‌آیند و اعتراض خود را اعلام می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی به آغاز جنبش وال‌استریت از آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: جنبش وال‌استریت به دیگر کشورهای سرمایه‌داری کشانده شده است.

وی با بیان اینکه ایران با وجود منابع انسانی غنی برای استکبار جهانی خطرناک است، اظهار کرد: شهدا عزت و عظمت را برای ملت ایران در دنیا به ارمغان آوردند؛ بنابراین احیای نام شهدا ارزشمند است.

امام‌جمعه رشت تحقق انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا، خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران دانست و اضافه کرد: شهیدان برای ادای تکلیف و رضای خدا به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و این مسیر را باید در زندگی خود مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha