غدیر؛ زمینه‌ساز تداوم رسالت و تحقق‌بخش اهداف پیامبر(ص)
کد خبر: 3836181
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

غدیر؛ زمینه‌ساز تداوم رسالت و تحقق‌بخش اهداف پیامبر(ص)

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: مسئله غدیر از مسائل مهم جهان اسلام است، زیرا زمینه‌ساز تداوم رسالت و تحقق‌بخش هدف‌های پیامبر(ص) در زمینه معنوی و اجتماعی محسوب می‌شود.

غدیر؛ زمینه‌ساز تداوم رسالت و تحقق بخش اهداف پیامبربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار محرم پوررحمان، فرمانده سپاه ناحیه کوثر، امروز، ۲۸ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عید غدیر عید الله اکبر و عید آل محمد و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی است و هیچ روزی در طول سال فرخنده‌تر و مبارک‌تر از این روز نزد شیعیان نیست.

وی افزود: واقعه غدیر واقعه‌ تاریخی است که تبدیل به یک پایه اعتقادی شده وسندی قاطع برای امامت و ولایت اهل بیت(ع) است و همین یک دلیل به تنهایی برای اثبات بسیاری از پایه‌های اعتقادی کافی است.

پوررحمان در همین حال بیان کرد: مسئله غدیر از مسائل مهم جهان اسلام است، زیرا زمینه‌ساز تداوم رسالت وتحقق بخش هدف‌های پیامبر(ص) در زمینه معنوی و اجتماعی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر اظهار کرد: نسلی که کنجکاوانه و واقع گرایانه در جستجوی حقایق دینش تلاش می‌کند غدیر را به عنوان یکی از اساسی‌ترین بخش‌های اعتقادی‌اش با نگاهی تیز بین در نظر دارد و به این باور رسیده که فراتر از آنچه میداند در این گنج عظیم نهفته است.

وی همچنین بیان کرد: جوامع بشری نیازمند یادآوری و حضور همیشگی هویت‌های فرهنگی واصالت‌های معنوی مانند(غدیر) است و زنده نگه داشتن شعایر الهی رسالتی است که مرزبانان عقیده و ایمان از جمله پیامبراکرم(ص) بر آن تأکید داشته اند.

انتهای پیام

captcha