کلاس‌های اخلاق در ادارات آذربایجان‌غربی برگزار شود
کد خبر: 3836206
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

کلاس‌های اخلاق در ادارات آذربایجان‌غربی برگزار شود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تأکید کرد: باید ساز‌وکاری اتخاذ شود تا ادارات به‌ صورت هفتگی کلاس‌های اخلاق برگزار کرده و به شنیدن و آموختن نصایح و موعظه‌های دینی بپردازند.

تاکید بر برگزاری کلاس‌های اخلاق در ادارات آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۲۸ مردادماه، در جلسه ستاد استانی احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تمامی ادارت، نهادها و آحاد جامعه بوده و همه در قبال آن وظیفه دارند.

وی ادامه داد: برخی فریضه‌ها سختی‌هایی را به‌همراه خود داشته و درعین‌حال از فضیلت بالایی نیز برخوردار هستند و امر به معروف و نهی از منکر نیز اینگونه بوده و مقابله با دیگران در این فریضه وجود دارد که ممکن است سختی‌ها و مشکلاتی را برای فرد به‌دنبال داشته باشد و از این‌رو کمتر کسی در جامعه این کار را انجام می‌دهد.

قریشی افزود: خداوند متعال در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را بیشتر موردخطاب قرار داده تا به این فریضه بپردازند و آن را در جامعه ساری و جاری کنند، چراکه اگر این فریضه ترک شود، افراد شرور بر جامعه حاکم خواهند شد.

وی یادآور شد: باید ساز‌وکاری اتخاذ شود تا ادارات به‌صورت هفتگی کلاس‌های اخلاق برگزار کرده و به شنیدن و آموختن نصایح و موعظه‌های دینی بپردازند و همچنین دستگاه‌های ۲۴گانه باید مساله عفاف و حجاب را رعایت کنند.
انتهای پیام

captcha