برگزاری ۹۵ نشست تخصصی عفاف و حجاب در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3836223
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
طی سال جاری صورت گرفت؛

برگزاری ۹۵ نشست تخصصی عفاف و حجاب در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی - معاون اجتماعی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از برگزاری ۹۵ نشست تخصصی در حوزه عفاف و حجاب در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب و راه‌اندازی هشتگ‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در طول سال جاری بودند.

برگزاری ۹۵ نشست تخصصی عفاف و حجاب در آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حضرتی، معاون اجتماعی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۲۸ مردادماه، در جلسه ستاد استانی احیای امر به معروف و نهی از منکر، در رابطه با اقدامات صورت‌گرفته در حوزه عفاف و حجاب در استان طی سال گذشته اظهار کرد: برگزاری ۱۹ اجتماع بزرگ عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه‌های موضوعی دختران آفتاب و برگزاری ۲۲۰ کارگاه ترویج سبک زندگی با محوریت عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های سال گذشته به‌شمار می‌روند.

وی ادامه داد: برگزاری ۵ کارگاه مهارت‌های زندگی و احکام ویژه بازاریان و اصناف، برگزاری ۳۶ نشست با محوریت عفاف و حجاب، برگزاری حلقات صالحین، افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک اسلامی در چالدران و اعزام گروه‌های جهادی متشکل از خواهران طلبه جهت بصیرت‌افزایی خانواده‌های بدحجاب با محوریت مسجد و محله از دیگر برنامه‌های حوزه عفاف و حجاب طی سال گذشته بودند.

حضرتی با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در سال جاری خاطرنشان کرد: ۴۷ برنامه در طول این هفته برگزار شد که اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در استان با حضور ۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر از جمله برنامه‌های اصلی این هفته بود.

وی تجمع دختران انقلاب، برگزاری نشست رسالت زینبی، برگزاری ۲۳۰ مورد حلقات صالحین با محوریت عفاف و حجاب، دیدار از خانواده زنان شهیده استان، برگزاری ۹۵ نشست تخصصی عفاف و حجاب و برگزاری محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب طی سال جاری عنوان کرد.

معاون اجتماعی سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: برپایی ۱۸ ایستگاه موضوعی عفاف و حجاب، برگزاری ۶ میز خدمت با عناوین مختلف، اهدای جهازیه به نوعروسان، برگزاری یادواره شهدا، فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی‌ به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب و راه‌اندازی هشتگ‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در طول سال جاری بودند.
انتهای پیام

captcha