درخشش صداوسیمای خراسان رضوی در جشنواره‌ تولیدات مراکز استان‌ها
کد خبر: 3836241
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

درخشش صداوسیمای خراسان رضوی در جشنواره‌ تولیدات مراکز استان‌ها

گروه فرهنگی ــ در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها که در خراسان شمالی برگزار شد، خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف موفق به کسب عناوین برتر شد.

افتخار آفرینی صداوسیما در بیست و دومین جشنواره‌ تولیدات مراکز استان‌هابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها و در حوزه سیما، محمد مشیانی به عنوان بهترین کارگردان برنامه گزارشی نسیم آبادی لوح تقدیر دریافت کرد. همچنین علیرضا اسکندری برای بهترین برنامه نمایشی طنز و محمدرضا خیابانی برای بهترین مستند سیما در بخش جنبی - سلامت برای مستند لب شکری لوح تقدیر دریافت کردند.

رشید حاجت‌مند برای بهترین فیلم بلند تلویزیونی در بخش جنبی دفاع مقدس برای فیلم سینمایی مدیترانه موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما با حضوردکتررحمانی فضلی وزیر کشور، معاونین، مدیران عالی رتبه سازمان وجمع کثیری ازبرنامه سازان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خراسان شمالی برگزار شد و صدا و سیمای خراسان رضوی با کسب لوح تقدیر و دیپلم افتخار در این جشنواره حضوری پر رنگ داشت.

پریسا منفرد در حوزه صدا عنوان گزارشگر برتررادیویی و اعظم فریدون‌مقدم در حوزه خبر جایزه برتر گزارش موضوعی رادیویی را از آن خود کردند. در حوزه پژوهش نیز نعمت اعظمی مدیر پژوهش صداوسیما خراسان رضوی موفق به دریافت دیپلم افتخار و رتبه برتر «تولید پژوهش‌محور» و مهدی ناظمی دیپلم افتخار و رتبه برتر «تولید پژوهش منجر به تولید در بخش مستند تلویزیونی» را کسب کردند.

محمود زنده‌دل معاون فضای مجازی صداوسیمای خراسان رضوی رتبه برتر «حوزه توزیع رصد» را کسب کرد و در بخش موسیقی و سرود صداوسیمای خراسان رضوی حائز دیپلم افتخار بهترین میکس و مسترینگ برای قطعه «هفت اقلیم عشق» در بخش اصلی توسط محمد حمید شاه میرزایی و همچنین دیپلم افتخار بهترین شعر برای قطعه «مدافع حرم» در بخش موضوعی (جنبی) توسط جواد گنجعلی شدند.

انتهای پیام

captcha