معرفی همدان به روایت هنرمندان در پایتخت ایران
کد خبر: 3836525
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
به مناسبت روز همدان؛

معرفی همدان به روایت هنرمندان در پایتخت ایران

گروه فرهنگی ــ به مناسبت روز همدان هنرمندان این استان با استفاده از ابزار هنر، همدان را در پایتخت ایران و در نمایشگاه ابوالفضل عالی حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند.

معرفی همدان به روایت هنرمندان در پایتخت ایرانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، تیمور آقا‌محمدی، معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری همدان اظهار کرد: به مناسبت روز همدان سعی کردیم تا همدان را در پایتخت ایران و در گالری ابوالفضل عالی به شیوه هنری و از زاویه دید هنرمندان معرفی کنیم.

آقامحمدی با اشاره به اینکه برای معرفی همدان در این نمایشگاه از هنرهای نقاشی، نقاشی‌خط، تصویرسازی، حجم و کاریکاتور استفاده می‌شود، اظهار کرد: اساتید احمد فتوت، یوسف رجبی، غلامرضا شاملو، مهدی پرستارشهری، کیارش غنچه‌پور، سعید دولتی در حوزه نقاشی، اساتید عطا یوسفی، مهدی بیات، امین فامیل باغستانی، احمد میرزایی خرم در حوزه حجم، اساتید بشیر پوروقار، مهدی پرستارشهری در حوزه تصویرسازی، اساتید رحمان غلامی، عباس قهرمانی در حوزه نقاشی‌خط، اساتید هادی اسدی، امین فامیل باغستانی در حوزه کاریکاتور در این نمایشگاه اثر ارائه می‌کنند.

وی 64 اثر این نمایشگاه که «از بلندای الوند» نام دارد را به‌نوعی مربوط به همدان و معرفی همدان دانست و بیان کرد: این نمایشگاه از 3 تا 9 شهریورماه از ساعت 9 تا 18 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha