صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها ۱۷ رتبه کسب کرد
کد خبر: 3836718
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها ۱۷ رتبه کسب کرد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه استانی دنا در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی موفق به کسب ۱۷ رتبه شد.

صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها ۱۷ رتبه کسب کرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شبکه استانی دنا موفق به کسب 17 رتبه در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی در خراسان شمالی شد.
وی با بیان اینکه این رتبه‌ها در حوزه‌های پیام، موسیقی، فنی، مالی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی به دست آمد، افزود: در حوزه صدا نیز دیپلم افتخار بهترین تهیه‌کننده مستند رادیویی به وحید علویان سوق تعلق گرفت.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دیپلم افتخار بهترین مستند نمایشی سلامت به زینب شفیعی برای مستند بچه‌های چکاوک، دیپلم افتخار بهترین میزگرد بخش دفاع مقدس به شهرزاد چرامی برای میزگرد پلاک 40 و دیپلم افتخار بهترین تهیه‌کنندگی بخش ویژه به محمد صادق آزادی برای برنامه زنگ انشاء تعلق گرفت.
رئوف با بیان اینکه در بخش خبر نیز مرضیه شهرخی با نظر هیئت داوران دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش منابع طبیعی را کسب کرد، گفت: شبکه استانی دنا همچنین توانست در این جشنواره دیپلم افتخار بهترین تولید ویژه رسانه را در بخش شعر و موسیقی با موضوع چلچراغ به خود اختصاص دهد.
وی با اشاره به موفقیت‌ها سیمای دنا در این جشنواره، تصریح کرد: دیپلم افتخار بهترین تهیه‌کنندگی مستند تلویزیونی و لوح سپاس بهترین کارگرانی مستند از مهم‌ترین این موفقیت‌ها بود.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رتبه‌های شبکه دنا در حوزه فضای مجازی، ابراز کرد: در این بخش دیپلم افتخار بهترین موشن گرافیک با موضوع دفاع مقدس به علی رحمانیان تعلق گرفت.
انتهای پیام

captcha