افتتاح ۶۹ پروژه عمرانی در شهرستان اسفراین طی هفته دولت
کد خبر: 3836764
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

افتتاح ۶۹ پروژه عمرانی در شهرستان اسفراین طی هفته دولت

گروه افتصاد - فرماندار شهرستان اسفراین گفت: طی هفته دولت ۶۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان در بخش‌های مختلف در اسفراین به بهره برداری می رسد.

افتتاح  ۶۹ پروژه عمرانی در شهرستان اسفراین طی در هفته دولت

 به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، طاهر رستمی، فرماندار شهرستان اسفراین، صبح امروز، ۳۱ مرداد در نشست خبری بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا از بهره برداری 69 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 139 میلیون تومان و اشتغالزایی یک هزار و ۶۶۶ نفر خبر داد، و اظهارکرد: از این تعداد پروژه 64 پروژه در بخش دولتی و پنج پروژه بخش خصوصی است .

وی با اشاره به اجرای طرح مشارکتی پروژه آسفالت معابر روستایی برای 30 روستا تا پایان سال، گفت: تاکنون آسفالت معابر 10 روستا به اتمام رسیده و تا پایان سال با مشارکت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها با بنیاد مسکن 20 روستای دیگر نیز آسفالت خواهد شد.

وی از اختصاص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به نواحی صنعتی خبر داد، عنوان کرد: یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید تخصیص تسهیلات مختلف به بخش‌های صنعتی ، کشاورزی و گردشگری است که می‌تواند در ایجاد اشتغال موثر باشد.

رسستمی بابیان اینکه جذب نیروهای متخصص در جهت ارتقاء شاخص‌های سلامت باید انجام گیرد، افزود: بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی (ره) با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی و با تزریق سه میلیارد تومانی بزودی پایان خواهد یافت.
انتهای پیام

captcha